Tuesday, September 13, 2011

TERCAPAI DEK AKALKU *HEHE*


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh


Sudah bersarapan semua? Sarapan pemberi tenaga untuk anda semua.

Hehe senyuman di awal pagi. Hari ini saya sibuk dengan menaip manuskrip dan otak saya bakal penat kerana mencari idea, buat rujukan, membaca, membaca dan membaca kemudian baru menulis.

Heh! letih itu biasa. Walau penat mana sekalipun saya tetap berusaha dan terus berusaha tanpa jemu. Hati kena sentiasa senyum walau badai melanda barulah sihat, kan?

Keh keh keh.


[kredit]

Ops! selepas saya siap menulis untuk satu muka surat nanti, saya kena tunjukkan kepada kawan baik a.k.a guru sastera a.k.a cikpuan editoriah buku sekolah yang garang itu untuk menyemak kerja saya.

Gulp! Gulp! seram ... kih kih kih

Kali ini saya mencuba sesuatu yang baharu. Sebelum ini saya pernah menulis sesuatu yang lain daripada kebiasaan saya menulis untuk remaja tetapi saya cuba menulis untuk kanak-kanak pula. Apa yang saya tulis?

Hahaha saya cuba sci-fi pula. Alhamdulillah dengan izinNYA segalanya berjalan dengan lancar. Insya-Allah, buku itu bakal diterbitkan tahun depan.



Bie:Pernah buat kerja gila Menulis Tanpa Henti keh keh keh Seronok. Berusaha menulis dalam pelbagai kategori lagi *hohoreyeahhhaaa*

2 comments:

hanaahmad September 14, 2011 at 7:06 PM  

wahhh..beshnya ada buku sendiri. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP