Monday, May 31, 2010

HUHAHEHIII....

Salam semua....apa khbr? Lama x singgah blog sndiri kih7 apa daaa...Ada2 je!
Takde apa nak citer...jus baca n tgk jelah...



Sejambak bunga ungu
menunggu disiram selalu
agar kembang tidakkan layu
di satu sudut kalbuku.
Huhu..jiwang ek?isyz7...




cake Pictures, Images and Photos

Boleh tahan kek ni! kecur gak air liur dibuatnya heeee. Lilin warna ungu, warna kesukaanku, warna pink ada, biru dan oren ehemmmm elok sgtlah tu! warna-warni...meriah raya gitu! hihihi

Lama x makan kek. Malam skit nak wat MUFFIN. Isyz7 entahkan jadi entahkan tidak MUFFIN nya..x pernah ku cuba membuatnya. Kata org, kalau tak cuba kita tak tahu kan?..

Oklah....salam semua.


3 comments:

Penabahari June 1, 2010 at 5:27 PM  

cantik warna kek Bie. Takut pulak bpk nak makan

Bie'z June 2, 2010 at 12:23 AM  

kek org buat Pak memang cntik, kalau saya yg buat entah jadi entahkan tdk keknya hee

nora June 5, 2010 at 5:53 AM  

jangan lupa upload gambarnye bila dah masak muffin ye. Tak dapat menjamu selera, dapat menjamu mata pun ok :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP