Thursday, August 18, 2011

MANUSKRIP ITU MEMANG MENAKJUBKAN

Salam semua orang di luar
Alhamdulillah sudah 7 hari kita menyambut hari raya dan masih ada yang berada dalam mood raya.Saya? Huhu mood beraya ke laut.ENtah mengapa saya sendiri tidak tahu.Tak mengapa,abaikan.

Hehe...

Hari ini saya rasa amat rajin untuk mengemaskini blog.Memang sudah lama tidak masukkan entri baru.Hehe macam ada yang datang berkunjung ke sini dan membaca.Ya tak?

Anda bagaimana pula? Rajin atau tidak? Saya tak ada kerja lain kah hendak dibuat? Hoho bukan begitu, di dalam bulan ramadan yang lepas saya banyak menghabiskan masa dengan kerja lain bukan kerja yang biasa saya buat iaitu menulis sampai lebam
ngeh ngeh.

Saya sudah mulakan kerja menulis seperti biasa.Tidak boleh duduk saja,nanti jadi letih dan penat tak terkata keh keh keh.




background:(http://www.picturetopeople.org/images/photo_colorful_drawing_output2.jpg)


Lupakan ketupat dan rendang,lontong dan sate,ayam goreng dan burger yang menyelerakan,baik saya mulakan dengan menulis lebih-lebih menyelerakan hoho

Okeylah! saya hendak berkayuh ke ladang penulisan saya.Ada sesiapa hendak hendak ikut? Hehe

Bie:Sedapnya sate ayam dan barbeku bersama keluarga pada hari raya keempat dulu hehe



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP