Tuesday, June 3, 2008

saya org baru !

Assalamualaikum ,
Salbiah di sini, sapa di sana ?Eh! aku gelak sendiri.Rasa macam tulisan budak2 pulak hahaha Masa aku tulis ni aku memang tengah jadi budak2 pun hehehe Seronok pulak bila ada blog sendiri, sebelum ni asyik baca blok org je! aku teringin gak nak ada blok sendiri huhuhu Oklah nanti aku sambung semula.Ada keje sikit aku nak buat.Hari ni hari Jumaat, jangan lupa pada yang lelaki tu aku ingatkan jangan ponteng sembahyang jumaat tau! daa...

1 comments:

Salbie S October 9, 2008 at 1:05 AM  

aku tak idea sebanrnya,,sebab itulahh aku tulis banyak tu aje hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP