Saturday, April 18, 2009

114:MAAF

Terima kasih aku ucapkn pada pengunjung yang mengunjungi rumah usang aku ni. Nanti aku akan adakan cabutan bertuah ya buat pengunjung yg selalu berkunjung hehehehe

Lately, macam2 peristiwa terjadi dan macam2 dugaan yang aku tempuhi. Alahai...hidup ni kalau tak diduga tak berwarna-warnilah hidup kita kan?. Apa2 pun aku ok je! sabar dan rileks!
Oklah... aku harus pergi dulu. Byk keje yg tertangguh. Editor nk buku ni segera. Karang dia membebel plak, tak pasal2 bernanah telinga aku hehe
Sekali lagi maaf dan terima kasihlah pd yg sudi berkunjung. Aku doakan anda semua berada dlm keadaan yg ok dan dilindungi oleh Allah sentiasa.
Salam semua. Ada kesempatan aku masuk lagi ke rumah sendiri hahaha Slmt Berhujung Minggu

4 comments:

cerpelai April 20, 2009 at 1:57 AM  

Cari Perdana Menteri Britain lagi senang dari cari incik Salbie ni laa.. Kehkehkeh..!!

Semoga maju dengan kerja sis tu..

ZARA ALUWI May 5, 2009 at 2:47 AM  

Asalamualaikum Salbie,

Utamakan kerja yang menjadi punca rezeki kita. Tapi jangan stresskan diri terlampua. Releks la...

Durrah Fatiha May 18, 2009 at 5:15 AM  

Salam Salbie, lum siap lg ke, manuskrip awak tu? What's taking u so long, dear?

Salbie S May 20, 2009 at 1:08 AM  

to bro cerpelai-ada ke??? apsal ko nk cr PM Britain tu? Anyway...thnk ya!aku doakn ko jugak bro

Antie Zara-Wassalam.Ya thnks...saya tak stress pn, but enjoy hehehe Tgh releks la ni...

Antie Durrah-Wassalam. Saya bkn org pro mcm antie dan antie zara dan penulis2 lain, saya br nk bljr jolok cempedak ni heheh blh antie tlg ajarkan?heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP