Tuesday, October 18, 2011

TERASA KURANG SELESA

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,



Sejak dua menjak ni kan terasa kurang selesa. Apa yang tak selesa? huhuhu Macam-macam dugaan melanda. Sabarlah cik puan Sabariah.



Adakala terasa bosan yang melamPAU kacang huhuuhu Hari ni nak tunjuk novel baru. Eh, bukan baru keluar dari ketuhar kilang bukan dan bukan hehe Sebenarnya baru keluar dari senarai buku yang hendak saya baca walaupun dah lama saya beli. Oh Mak Hang... dah lama novel tu saya beli selepas saya dilahirkan.



Wakakaka Betullah kan? Yalah. Sumpah saya tak tipu.




[Kredit]


Tajuk : Aku Kan Novelis!
Penulis : Nurul Syahida
Terbitan : Buku Prima




Terasa kurang selesa pada tekak. Sakit dan perit. Batuk pula.



Terasa kurang selesa apabila melihat ramai pekerja asing di sekitar kawasan rumah.



Haih!



Terasa tidak selesa apabila disuruh itu ini.



Hohoho



Terasa tidak selesa apabila bilik di penuhi dengan sampah.



Huh! Banyak lagi sebenarnya. Biarlah. Saya sabarkan diri lagi dan lagi...



Sekian, terima kasih semua.



Bie:Didoakan semuanya akan selesa dan selesaI nanti :D

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...