Friday, March 6, 2009

112:Lapar Pulak Wei

Dah 1.31 pagi. Mak ai rasa lapar mula mencengkam perutku ini hihihihi Tak elok lah nak makan pagi2 gini nanti tkt g_ _ _ _ hah! korang isilah tmpt kosong tu sendiri ya hehehehe Ada2 je aku ni kan di pagi hari ni kan kan kan?. Pasni turun bwh dan melantak sikit2 hehehe Dah mkn tdr lah kan?heheheh erm.....aduh! tgklah brt badan aku nanti huhuhuhu aku tkt gak g_ m_ _

Photobucket

Photobucket

10 comments:

ZARA March 6, 2009 at 11:41 PM  

Makan Salbie... makan... nanti dapat tubuh seksi macam akak... sampai ke sekarang payah nak turun...

Salbie S March 7, 2009 at 3:29 AM  

Hahahaha aduhai...itulah pasal, takpelah,kan? esok lusa jagalah body yg mmglh berisi ni hehehe
Akk trn naik tangga ke sure sng ar nk kurus

Penabahari March 7, 2009 at 8:34 AM  

Salam,
Hai, pukul satu pagi belum tidor? pukul brp Salbie nak tidor ni, ooi?

Salbie S March 7, 2009 at 7:55 PM  

hahah ntahlh pak.Sejak akhir2 ni paayh sgt nk tdr.Rasanya tak tdr pn takpe heheeh

Mersik March 9, 2009 at 11:33 PM  

Kite tahu perkataan apa... tak lain tak bukan ialah..

gebuuu...! hik hik

Salbie S March 10, 2009 at 1:06 AM  

hahahaah lain bebenor ya ejaannya. Tgk betul2 tmpt ksg tu, 4 ke 5 petak kosongnya. Pak nak putar lagi?hehehe ayuh! putar, putar...

Salbie S March 11, 2009 at 5:45 AM  

webvideoklip

Salam kenal dan terima ksh sudi singgah.
Ya ya nk mknlah ni hehehe tapi makn hati dan angin laut je huhuhu

dS March 12, 2009 at 9:46 PM  

Tak cukup makan hati dan angin laut, boleh jalan-jalan cari makan! kekeke... bila B nak gi China? Kak DS nak ikut!

Oh Cik Salbie S..... jangan tinggalkan daku!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP