Sunday, May 24, 2009

121:DAN SEBENARNYA...

Salam

Dh pukul 1.24 am...mata blm mengantuk Sejak akhir2 ni mmg aku payah sgt nk tdr. Apsal ntah? Hari ni tak menulis. Dan Sebenarnya...nyanyian YUNA heheh terbabas produk babas plak aku ni...hehehe sejak akhir2 ni aku suka sgt dgr lagu ni, apsal ya?. Pelik...betul!. Apa sebenarnya yg bermain di minda aku ek?...hmmmmmm oh bulan, enggan melayan diriku lagi, pabila air mata membasahi pipi, dan lagu2 di radio seolah-olah memerli aku, pabila kau bersama yang lain, adakah perasaan benci ini sebenarnya CINTA...

dan
(copy dr YOUTUBE)
kata
Hah! CINTA?entahlah...buat masa ni serius aku tak jth cinta lagi.Hmmm...hah...kalau jatuh cinta dgn yang ini mungkinlah kot? Sila tgk di bwh ini.Kalau berCINTA dgn yg ini mungkinlah. Aku dh buat ulangkaji kali kedua nvl CINTA ADALAH CINTA hehe AKu syorkn supaya korang baca, mmg best nvl ni. Bukan sekadar novel cinta, tapi ada pengajaran di dlmnya. AKu tak tipu. Bkn sbb akak penulis ni aku kenal maka aku puji dia lbh, bkn langsung...dan sebenarnya, nvl tu mmg bagus. Seronok plak tu hehehe

hihi
Dan sebenarnya...DH 3 hari jari jemari aku tak menaip mss...aduh...mmg byklah yg tertangguh, sajak jadi tajak, novel jadi togel, cerpen jadi cerbin hehehe bkn takde mud pak mahmud hehehe juz because adanya anak2 buah aku. Bila diorg ada, maknanya mmg aku payah nk usik komputer aku sendiri hehehe takpe...acik tak kisah, gunalah...tak luaknya komputer tu. Plan aku esok, pagi2 aku nk duk dpn komputer...menaip. Aku serius, jgn cabar aku sbb aku pantang dicabar hehehe
Dan sebenarnya...ku megharapkan di sebalik senyumanmu itu...senyuman siapa? hehehe senyuman sang suria lah, bukan sapa-sapa pun...

3 comments:

yt May 24, 2009 at 9:25 PM  

yt pon suke lagu dan sebenarnya ituuu
;)

Salbie S May 24, 2009 at 10:06 PM  

eh eh sam link nmpk heheh

Salbie S May 24, 2009 at 10:07 PM  

Dan Sebenarnya...saya tujukn lagu itu buat Yatty yg berada di kejauhan mata tp dekat di hati.Hisy...mcm ucapan hari raya takpun permintaan lagu di radio hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP