Tuesday, May 26, 2009

124:KENAPA YA?

Kenapa ya? Sejak dr smlm aku rasa mcm tak bermaya, nk menulis pun tak de mud pak mahmud jun huhuhuhu


Aduh...kenapa ya?
kenapa ya?
Rasa lemah je badan aku ni, nak menulis pn mcm tak larat, sudahnya aku duk surf internet. Hmmm...tangguh lagi menulis...

Photobucket

Hmmm...baru aku teringat knpa bdn aku mcm tk bermaya karin tu hehe sbb aku krg minum air. Tak sprti biasa...kdg kala minum air sampai 10 gelas termasuk air manis. Aduhai...

Hari ni...aku minum air seperti biasa. Tak mahulah kurang air, nanti bdn lemah tk bermaya karin plak...dan susah plak nk menulis. Aku tak sanggup nk tangguh keje lagi, tidak...aku nk minum air sebanyak ini biar mcm bateri eveready everlasting tenagaku...huhu

Photobucket

6 comments:

yt May 27, 2009 at 1:38 AM  

hehee
maya karin;D

Salbie S May 27, 2009 at 7:13 PM  

hahaha itu ar takpasal2 maya karin yg disalahkn.nasiblah labu labie...

ZARA ALUWI May 28, 2009 at 6:45 AM  

Biasalah kalau penyakit MALAS udah menuasai diri segalanya menjadi lemah...

Salbie S May 28, 2009 at 7:35 AM  

Antie Zara~bkn mls...tapi mmg tak bermaya karin huhuhu

ZARA ALUWI May 28, 2009 at 9:45 PM  

Salbie kena minum air kacip fatimah biar bertambah tenaga tu...

Salbie S May 28, 2009 at 10:43 PM  

nasib baik antie srh mnm air KACIP FATIMAH, bukan air KICAP MAK MAH
hahahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP