Sunday, August 9, 2009

163:KEMBALI HEHE

SALAM SEMUA

Sebelum tu aku nk gelak dulu hehehe...sbb apa pulak aku nk gelak ni?. Sbb ada yg tanya, ke manakah hilangnya diriku ini?.

Ada yg bertanya aku ni pergi melencong atau melancong ke mana? Kahkahkah lawak betul.

Aku sakit ke? Jauh sekali. Setakat ni keSIHATan aku ok je alhamdulillah.

Habis tu ke manakah aku pergi. Ya Ampun donk, aku masih di sini, berpijak di bumi yang nyata. Aku sengaja je membiarkan anda semua tlg sapukan habuk di rumahku ini.

So, hari ni aku kembali. Kembali semula ke rumahku yang tak seberapa ni...itu kata kwn aku yg sorang tu. Byk btl dia pnya bebel.

Ok...moga hari ini lebih baik daripada hari semalam. APa lagi zassssss balas semua pesanan di shoutbox kwang3

9 comments:

Penabahari August 10, 2009 at 12:57 AM  

Gembira melihat Bie balik dari lenanya...

Bie'z August 10, 2009 at 1:19 AM  

hehehe bkn lena pak tapi koma

nora August 10, 2009 at 1:27 AM  

Rindunyerrr Kak B. Lama pula Kak B g melancong kali ini yek. Selamat berpuasa....

Bie'z August 10, 2009 at 1:40 AM  

kah3 NOra ni.RIndu ke?alahai...tak sangka plak ada yg meRINDU diri ini hehe
Ye terima kasih NORA.SLmt brpuasa juga

Durrah Fatiha August 10, 2009 at 6:19 AM  

Salam Salbie,
Awat cek buat lagu tu? Suka buat org merindu-rindu ye...

ridhrohzai August 10, 2009 at 6:12 PM  

ke mana kak bie pergi bertapa ni? menuntut ilmu cara-cara membuat lawak peringkat ke berapa kak? hehehe... :p

selamat kembali kak dan selamat menceriakan hari anda dan kami semua... :)

Bie'z August 10, 2009 at 8:00 PM  

Antie DUrrah~kih3 saja je suka suki nk wat gempar sikit
Manalah saya tau ada yg merindui diri saya yg tak seberapa bagus ni kan?

Ridh~Kah3 br peringkat ke 3 laa...nnti kene bertapa lagi mau kasi lebih lagi lawaknya hihihi
Ya erk nk ceria2 mcm hepi mela mcD.Okesss no probs! utk Ridh dan kwn2 no hal punyalah he3

defina August 15, 2009 at 9:37 AM  

mujur pergi yang ini sudah kembali... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP