Friday, July 31, 2009

162:TAG DAN AWARD DRP UMAIRA DZUL WIDAD

Hehehe terkena suda...dh jadi mcm org popular pulak ya walaupun menulisnya tak seberapa hahaha Apa-apa pun terima kasih daun saderi, kalau ada bagilah lagi. Saya sudi berjuta-juta kali, jangan serik-serik lagi hihihihi Wah! pantun segala donk. Ok UMAIRA...enjoy! harap tugasan ni memuaskan hati dan membuatkan awak ketawa tak kering gusi. KAlau kering gusi minum air alkali banyak-banyak ya hihihi

g


qwe


yui


jjj





Nyatakan 6 Fakta tentang pemberi award ini :

1) Seorang mama yg cun,cute
2) Seorang isteri dan ibu yg baik dan penyayang
3) Seorang peramah rasanya huhuhu
4) Suka tersenyum & kadang2 ketawa sendiri bila org buat lawak hahahaha
5) Suka berangan-angan hahahahaha
6) Peminta warna ungu. Ungu tanda CEMBURU huhu Adakah anda seorg yg cemburu? Jwb jgn tak jwb hihhihihihi



Nyata 9 fakta mengenai diri sendiri :

1) cEREWEt dan cerewet yg amat...hahahahaha

2) Utk ceria...ceriakn org lain, utk bhgia...bhgiakan org lain dan utk gembira...gembirakn org lain.
3) Serius tahap gaban kalau tgh mnlis hihihihii Susah nk tgk aku tersenyum


4) Suka buat lawak guling3 dan spontan

5) Siapa aku tanpa DIA

6) Suka membaca, menulis dan mengira. Mcm kat sklh dulu2 hahahahha

7) Tak suka bau asap rokok, bas, kereta, kilang

8) Orang kata aku bdk pelik hahahahahahaha

9) Bljr menjadi sorg yg penyabar dlm segala hal huhuhu




Mangsa utk wat keje ni ialah hahaha :

1) Naimah
2) Mummy Hannan
3) Antie Durrah Fatiha
4) Antie Zie
dan mereka yg sewaktu dgnnya hahaha

Kian dan sekian dulu ya. Selamat berhujung minggu pd UMAIRA dan rakan2 yg lain.Moga ceria selalu...

4 comments:

UMAIRA DZUL WIDAD @ NAZ AREESYA AMEEN July 31, 2009 at 10:38 AM  

kali ni saya tak nak bg markah tapi nak bagi jawapan pada soalan, ADAKAH ANDA SEORG YANG KUAT CEMBURU?....jeng,jeng,jeng...ikut kajian saya memang saya kuat cemburu tp selalunya bertempat. Bie pandai buat lawak 'selamba' pun saya cemburu jgak tau...at lease bie dapat lebih byk pahala sbb ceriakan org lain... :)

Durrah Fatiha July 31, 2009 at 8:43 PM  

Salam Salbie,
Amboi2... semenjak 2 menjak ni ada org bukan main lagiiii... Blog dia selalu up-to-date nampak!

zakiah August 9, 2009 at 8:07 PM  

Salam Salbie
Tang BUDAK PELIK tu menarik juga nak tau.
Tang mana yang pelik tu Salbie?

Mummy Hanan August 29, 2009 at 7:55 AM  

Salam Salbie,

Selamat berpuasa....

Nak kasi tau kat awak, sya dah ambil award2 tu...tp belum ada masa nak post...sabar lah ye.... jgn marah ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP