Sunday, October 4, 2009

178:NAK MENULIS

Photobucket

Kita suDAHpun melangkah masuk ke hari Isnin hari ni. CPt dan efisennya masa berlalu meninggalkan kita ek? hehehe ALhamdulillah, kita masih diberi nafas dan usia subsidi ini oleh Allah untuk terus bernyawa dan menikmati apa yang ada di muka bumi ini. Maka syukurilah...

HAri ni aku nak menulis je sampai letih kih3 Sebenarnya dah 2,3,4 hari aku semak cerpen aku ni. Naik lenguh mata. Hari ni insyaAllah aku hantar ke Tunas Cipta. Rasa macam dah hilang skill menulis cerpen sebab dah lama sungguh aku tak mnulis cerpen. Mulalah rasa terkebil-kebil bang bil bayar bil hahahaha Tapi walau apapun dugaan dan cabarannya, aku sanggup hadapi. Jangan putus angsa tau hahaha Aku ingat satu lirik lagu daripada kumpulan nasyid ni,,,tapi aku tak ingat nama kumpulan nasyid ni...Liriknya lbh kurang mcm ni,

"Ujian adalah tarbiah dari Allah..."

Ada siapa2 yang tahu tak?. Lagipun aku dah lama tak dgr lagu ni diputar dan menang (hahaha) ke udara. ATau...akukah yang terlepas?

Hari ini, memang aku nak menulis dan kalau dapat aku nak menulis 2 bab novel remaja yg dah lama terbengkalai. Isy...macam duduk dalam rumah terbengkalai pulak kihkih

Ok...salam semua. Aku perMISI dulu. Jaga diri semua.

jfty

8 comments:

Ridh-One October 7, 2009 at 4:12 AM  

kalau tak silap tajuk lagunya 'kehidupan' dari inteam feat nazrey raihan

atau lagi dari kumpulan raihan tapi saya lupa tajuknya. huhuhu...

entah2 dua-dua tekaan saya ni silap. hehehe...

Bie'z October 7, 2009 at 6:57 AM  

ye ye ooo je kih3 baiklah i try...dan terima kasih kerana mencuba sampai ke negara CUBA memberi tajuk lagu tu hehehe

Bie'z October 7, 2009 at 7:22 AM  

Betullah RIDH tajuk tu.Nyanyian Kumpulan In Team dengan Nazrey.LAgu tu dah lama kan?Tapi tak kisahlah, yg penting saya suka dan hayati liriknya dgn sempurna sambil merenung diri.

BIE_si gadis merah October 11, 2009 at 6:39 PM  

cik bie!! selamat menulis.. hehehe.=)

Bie'z October 11, 2009 at 10:15 PM  

en me~ye salam senin jugak jugak dan jugak

Bie~alahai igtkn minah slim mana tadi, rupa2nya dia.eh awak pun sama selamat menulis sampai ke uitm segamat kahkahkah

zara aluwi October 20, 2009 at 12:03 AM  

Assalamualaikum Bie,

Mana ada makcik marah2 nie... makcik luahkan perasaan aja. hehehe Sesiapa aja yang kena fitnah akan terasa hati kan... makcik sekarang buat2 sibuk menulis gak. Hasilnya entah ke mana... hehehe

Bie... Jangan malas2 menulis, teruskan. Pembaca rindukan penulisan Bie tu...

Bie'z October 22, 2009 at 7:29 AM  

waaalaikummussalam wbt makcikkk

isy3 ye ek makcik tak marah2?risau jugok teman ni kalau makcik mengamuk tak pasai2 kat org
btl3 tu makcik...buat derk udahlah..sibuk2 kan je diri dgn mnlis.Eh makcik jgn ckp macam tu...entah2 esok lusa...makin bgs penulisan makcik huhuu
isy3 makcik ni...sapalah yg rindukan penulisan saya ni hah!
masih byk lagi yg perlu saya bljr,lainlah makcik...he3
saya doakan makcik juga.menulis,menulis dan trs menulis :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP