Tuesday, January 5, 2010

188:BACA ..BACA....

Photobucket
antara buku-buku yang dibeli dan harus ku 'kunyah' sampai hancur.
Bisakah aku menghabiskan 'kunyahanku' ini?
Masa yang menentukan.
Banyak perkara yang harus dilangsaikan
dan membuatkan aku keliru
dan buntu.
Terkejar-kejar dengan masa
yang sering menderu
dan cemburu
tak pernah mahu mengalah walau sedetik.
huk3 mampukah aku?
Laaa...macam sajak pulak dah..kih3
Apa-apapun aku akan cuba
untuk membahagikan waktu.
Hanya pada DIA aku serahkan segalanya.
He's da best planner.

2 comments:

Penabahari January 10, 2010 at 4:51 PM  

Salam Bie,
Pak pun masih terkial-kial membaca.

Bie'z January 11, 2010 at 4:29 AM  

wassalam Pak
Heheh kita serupa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP