Tuesday, January 19, 2010

190:BILA TAK ON9....

Salam...

Dah seminggu tak dapat on9..sabo jelah! hari ni, alhamdulillah pc dah ok dan internet pun dah boleh connect semula...

Macam apa ntah aku ni bila tak dapat on9...huk3 tak tentu arah jadinya.

Apa2 pun cabaran menulis tanpa henti tetap diteruskan...tulis dalam kertas pun jadi ye tak???hehe

Seminggu tak on9, dapat juga aku habiskan membaca beberapa buah buku. Alhamdulillah.

Tengoklah apa yang aku buat bila tak on9...zam zam ala kazam layan je...


(lukisan ni dah lama dilukis, tapi gambarnya tak ditangkap)


(lukisan ni pun sama, dah lama dilukis cuma gambarnya tak ditangkap)


(lukisan pertama bila tak dapat 0n9 huk3....rindu tahap gaban gitu!!!)


(lukisan yang dibuat ketika kerja cabaran menulis dibuat he3)

4 comments:

Liyana Sulaiman January 20, 2010 at 12:47 PM  

agagagagarrr..
pandai lukis rupanya... hikhik..
nak ziarah blog akak sat.. ~_~

Bie'z January 20, 2010 at 3:04 PM  

awawwwww~~~
terima kasih krna sudi dtg ke sini he7 dtglh lg...
pandai lukis???kih7 meh ar gambo adik...akk nak lukis kih7

ieda January 20, 2010 at 4:09 PM  

salam dik .. aah akak pun dah lama x masuk sini, rindu punn ada .. marah punn ada .. heheh sbb dah lama ko x online kannn

Ridh-One February 1, 2010 at 6:34 PM  

wah! wah! wah...

boleh lukis potret saya tak kak bie? hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP