Tuesday, February 2, 2010

192:RASA TAK KENYANG

sALaM...

Cuaca sekarang tak menentu kan?. kejap hujan kejap panas. Aku pun macam cuaca juga, kejap ok kejap tak,,,tapi selalunya aku akan kata ok ok ok je walaupun pada masa tu aku kurang ok he7...

HAri ni matahari muncul lagi, panas menyembah bumi. Jemur kain memang kering, jemur ikan kering pun kering kalau jemur orang sekali pun boleh kering hi7...ada2 je!...Siapalah sanggup kena jemur panas2 mcm ni, ye dhak?.

Sekarang ni, memang aku kuat minum air, kadang2 sampai 10 gelas air sehari isy7...Makan? huhu makan tu memanglah makan, tapi tak rasa apa2 pun huk7..macam2 hal lah aku ni, ada saja masalahnya. Apa sebabnya ya?. Kawan aku kata, aku ni kuat merindu..tu yang makan tak kenyang tu! ahahahaha aku senyum lebar bila dia kata gitu. Auuu~~~

Boleh ke aku kata, aku yang suka sangat warna ungu(tanda kejayaan) ni kuat merindu orangnya. Aku tak tahulah korang boleh terima ke tidak bila aku katakan, UNGU TANDA RINDU. Bila aku ckp kat kwn2, diorg kata...eh! tak pernah dgr pun...ye ke tak pernah dgr? isy7

Entahlah...apa nak jadi dengan aku ni, makan RASA TAK KENYANG ADAKAH DISEBABKAN UNGU TANDA RINDU ITU?HUK7...ISY7......sabo jelahhhhhhh!!!!

Photobucket

2 comments:

Penabahari February 2, 2010 at 10:23 PM  

eh..rindu itu ungu...pak ingat biru juga rindu..ih ih ih ih...

Bie'z February 4, 2010 at 4:21 AM  

hehehe entahlah Pak.Saya main ikut suka saya je tu.Tapi boleh diguna pakai jugak kan pak huuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP