Thursday, April 15, 2010

ROTI GEBUS BUSBUSBUS

(Yang ni dah disapu marjerin..cantik je heee)

Salam

Hr ni masak roti gebus...pergh!!! memang gebus. Thx kat abg mat gebu...pinjam resepi bro ni...memang menjadi. Seperti biasa, percubaan kali pertama Alhamdulillah menjadi dan ada sumtin yang aku fikirkan..Ting!!! idea mai..hehe InsyaAllah3...

Bila sejuk pun still lembut. Dapat cicah dengan air kopi O bes ni kan...

3 comments:

ieda April 15, 2010 at 6:12 PM  

waaaaaaaa pandai masak skrg nieh ..
hehehe
roti gebus layie .. mcm tuan dier tak .. hehehe

lama akak x jenggah sini dik ..kebusy-an dan mcm2 lagilah , membuatkan akak malas nak berinternet .. huhuhuh

Hanny Esandra April 16, 2010 at 1:37 AM  

eeeiiii..
geramnyer!
geramnyer!

Bie'z April 16, 2010 at 9:50 AM  

Kak Ieda
eh eh x lah pandai sgt, main masak2 je tu wahahancurrr
oo bz rupanya, biasalah tu bg yang bekerja..x gitu?

Hanny...lain macam je geramnya tu
wakakkakaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP