Tuesday, December 2, 2008

Cakap Salah Tak Cakap Salah Juga

Photobucket

Apa kaitan gmbr ni dgn entri aku plak?hehe raya haji dah nak dekatkan makan ketupat dgn kuah kacang ke, dgn sate ke, dgn kuah sup ke sedap jugak kan.Ya...ada kaitan jugak tapi aku nk lbhkn citer pasal org yg suka buat dan mkn ketupat sebenarnya.Aduh...cakap salah tak cakap pun slah jugak kan?. Bercakap yg benar salah, kalau bercakap yg salah lagilah salahkan?.Hbs tu mcm mana lagi?.
Aku mmg pantang kalau org suka buat ketupat ni.Mmg aku mudah naik angin, tapi aku akan cuba kontrol pakai remote kontrol suhu kepanasan kat bdn aku ni!hehehehe
Kalau org tu buat ketupat, aku cabut lari je malas nak layan dan malas nak tambah dosa yg dh banyak ni.
SO, kalau jumpa org jns ni, jauh2 kanlah diri anda drp dia dan kalau buat dan mkn ketupat takpe, jgn buat dan mkn ketupat 'yg itu' sudahlah ya!
Hitung2 lah diri sendiri seblm menghitung kira diri org lain.Kita mengata org, sdgkn kita juga tak betul.Ingatlah, kalau kita memburukkan org lain, secara tak sengaja kita juga memburuk-burukkan diri sendiri.Ingat-ingatlah! Anda mampu mengubahnya hehehehe
Ok...aku nk buat ketupat makan dgn rendang utk raya haji ni hakhakhakhak

5 comments:

Pena Keris December 3, 2008 at 6:37 AM  

Wahh..!! Sekali tazkirah la pulak?..
Kehkehkeh..
Gua ingat sis marah kat sapa la tadi.. Title cam nak tikam orang je..!!

Salbie S December 3, 2008 at 11:32 AM  

hakhakhakhak aku bkn setakat tahap gaban nk tikam org, tikam nombor pn aku sanggup hakhak oit! tikam nombor haram tau!huhuhuhu
yalah sapa yg tak bengang bro, kalau ckp saaaalaaaah tak ckp pn saalahhh.Berckp yg bnr salah, ckp yg salah lagilah salah.Aku tikam mulut diorg baru tahu hakhakhak

H.E.H December 3, 2008 at 7:12 PM  

Salam..

Salah bukan salah
Asal membantah
Tetapi salah akan salah
Jika menyerah

H.E.H December 3, 2008 at 7:52 PM  

Saya tiada nama pena lain. Mungkin cadangan tu boleh dipertimbangkan.
Thanks. TQ

Farah December 11, 2008 at 8:48 PM  

anda mampu mengubahnya.
haha.comel gila statement tu.
mcm familiar ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP