Tuesday, September 8, 2009

169:JANGAN MERAPU...

FYT

Adui...apsal ketuk kepala aku pulak ni?. Apa salah aku wei? Hisy...kot ya pun tak suka dengan merapu aku ni, jgnLAH sampai ketuk kepala aku. Kepala aku ni nak guna lama tau...lebih2 lagi isi dlm kepala tu=OTAK hehe Hisy...tgk tu merapu je...siapa yg bilang aku merapu hah? bilang 123 cepat...merapukah aku?.

Makna MERAPU dlm kamus dewan edisi 4 = 3. Melakukan sesuatu (berkata-kata, berkelakuan, dll) dgn tdk menentu, merapik :jangan ~ sangat, cakap betul sedikit.

Aku no komen...tapi kata kawan aku, kalau dlm YM aku ni merapu yang tak merapu tapi merapu yang ada ilmu. Cth di bawah yang aku copy paste dlm YM td;

??:alah, merapu tp berilmu xpe ??: cthnya tgk kita dua merapu ??: ko prasan n ingt x ko prnh ckp dlm diri kita blh buat cerita ??: mcm mana ko blh nmpak ??: sbb the way kita ckp ??: bg aku org yg dikatakan merapu tp bkn yg melucah ??: maknanya org tu kreatif ??: pentinglah utk org2 mcm kita nih ??: dulikkan apa org kata

Hah? hehehehe aku no komen sbb itu dia yang kata begitu. Hanya dia yang tahu. Tak mengapa, apa jua orang kata pada aku, aku terima dengan hati dan otak terbuka banyak.

Ok...cikgu merapu mohon mengundurkan diri

PERMISI dulu ya! SALAM

4 comments:

cerpelai September 9, 2009 at 1:44 AM  

Kohkohkoh..

Memang ada merapu tapi berilmu tapi masalahnya ramai yang suka merapu-rapu tapi apa ilmunya langsung tak tau..

Brrr.. Trrrr..

Bie'z September 9, 2009 at 5:17 AM  

Bro siapaKah yg ko maksudkan tu ek?terkehel otak aku dibuatnya huhuhuh

UMAIRA DZUL WIDAD @ NAZ AREESYA AMEEN September 9, 2009 at 8:48 AM  

Ms.Bie,
Kdg2 'merapu' sgt perlu bila 'jiwa sdg kacau'...utk tidak menjadikan ianya lebih kacau, maka berboraklah dgn mereka2 yang suka merapu spt SI CIKGU MERAPU supaya kita boleh sengih sikit. Kalau tak...tua sebelum waktunya sebab muka berkedut2 mcm ikan kerapu... :)

Bie'z September 10, 2009 at 10:38 AM  

Umaira~Iya iyalah donk...gue ngerti, fhm, tahu mksud awk tu. Roger n out kih3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP