Sunday, September 27, 2009

175:MASIH BERAYA LAGI KE?

saLAM sEMUA...

Masih beraya ke? Rasa sunyi pulak bila kawan-kawan semua takde. Semua org pulang beraya di kampung, sdangkan aku setiap tahun beraya di bandar. Bosannya...

Tapi...biarlah asalkan beraya dan dapat duit raya kahkahkah apa pulak dapat duit raya, memberi atau menghulur adalah...nak bagi banyak2 tu tdklah, bagi setakat yang termampu dek poket aku je kihkihkih

Oklah...jom layan ni, bayangkan kalau pergi beraya macam ni...dari satu ke satu rumah...hehehehe

Get graphics at NackVision.com
Free images from NackVision

7 comments:

yginsaf4 September 27, 2009 at 5:01 PM  

me nak seposen volleee.. ehehe

Penabahari September 27, 2009 at 10:11 PM  

itu nak beraya ke nak lumba lompat kijang..hehehe..selamat hari raya maaf zahir batin, Bie.

Bie'z September 30, 2009 at 7:55 PM  

en_me~kalau bg sepuluh sen byk2 lama2 jadi berpuluh2 ribu sen dah kan?so...blh je.Meh ar dtg beraya(p) ke rumah kih3

Pak Pena~Kih3 Lumba beraya dapatkn kijang pun blh gak pak.Slmt HAri Raya.Maaf andai ada tersalah kata terkasar bhsa pada Pak ya...

YATI October 1, 2009 at 12:49 AM  

k.bie oh k.bie
i miss u so muchie muchie!
hiii >.<

Cintakasiih October 1, 2009 at 6:01 PM  

salam bie..sama lah kita bie beraya kat bandar..hendak2nya perasaan sedih tu sentiasa ada kerana keluarga tidak ramai seronok kan kalau ada keluarga ramai niii...3 hari raya balik kuantan tp lupa arr nak minta no phone bie..:)

Ridh-One October 7, 2009 at 4:08 AM  

ehem, ehem... untuk saya tak ada duit raya ke kak? hihihi... ;)

Bie'z October 11, 2009 at 9:52 PM  

Yati~ya ke?heheheh bestnya tu ada org rindu kat kita kihkihkih yelah,kita pun rindukan awakkkk sbb tu sanggup cr huhuhu

K Sara~Tulah pasal kak,bosannyaaaaa dan sabar jelah.Fmly saya ramai kak,itupun kalau berkumpul tapi kalau tak berkumpul, saya n mak jelah yag berkumpul kahkahkah

Ridh~kahkahakh nk jugak...mcm budak2.Oklah nak berapa juta rupiah?bilang sama gue donk?kihkih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP