Thursday, September 10, 2009

170:TAG DRP KAK SARNIA

Kak Sarnia, ni tag raya namanya...he3 Sempat lagi tu dalam sibuk2 nk beraya kena jawab tag...Baiklah kak, akan saya tunaikan permintaan akk itu...

Apakah soalan2nya :

1. Anda rasa anda Hot?

Kih3 agak2? Memang hot pun, mau tak Hot...Saya suka mkn makanan Hot (masakan panas he3), dgr Hot.fm kih3


2. Upload gambar kesukaan/kesayangan anda

fgghg


3. Kenapa anda suka/sayang dengan gambar ini?

Sebab ungu warna kesukaanku. Tak blh hdp tanpa UNGU sebab UNGU itu tandanya cemburu kah3 Ada2 je!. Tapikan kak, saya tak suka bunga tau...tapi kalau bunga angkasa yang akk bg kat saya dlm YM tu saya sukalah kih3

4. Bila kali terakhir anda tak puasa?

beberapa hari yg lalu lalang tanpa diundang huhuhu

5. Apa yang anda buat sambil selesaikan tag ini?

Makan nasi je kih3 Hisy..hisy..tdklah kak. Saya YM je...sambil dgr lagu

6. Selain dari nama anda sendiri, anda suka dipanggil dengan nama apa?

Nama? Ntah...datin kot?kah3

7. Tag lagi 7 orang tanpa rasa kekesalan...

aduhai...ni yg saya longgar lutut ni...sapa ek?Hah...dapat dah...kih3

1.R-Rah man..

2.A-Ab dul

3.H-Hus sein

4.M-Maha thir

5.A-Abdul LAH

6.N-Na jib

7.R-Ra him

Kui3 kah3 lengkap sudah 1tag 1Malaysia huhuhuu

2 comments:

Bie'z September 11, 2009 at 7:54 AM  

Kah3 saya faham kak...apa lagi doakanLAH huhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP