Monday, September 5, 2011

MEMBACA ITU 'MENYELERAKAN'

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

Beberapa minggu yang lepas saya ada membeli buku, novel sebetulnya hehe Ya saya memang suka membaca.Membaca itu memang 'menyelerakan' hehe

Novel apa yang saya beli?

Novel ini ditulis oleh seorang penulis dari negara jiran kita iaitu Indonesia. Penulis yang saya maksudkan ialah Andrea Hirata.

Anda pernah dengar namanya atau pernah membaca karyanya?

Oh! ada yang pernah dan ada juga tidak.Saya? Haha itulah kali pertama saya membeli karya beliau.Namanya saja yang pernah tahu sebelum ini.

Gambar muka depan untuk novel pertama


Gambar muka depan untuk novel kedua

Tajuk novel dwilogi itu ialah PADANG BULAN.Saya bayangkan jika di tengah-tengah sebuah padang terdapatnya bulan yang bersinar cantik dan menerangi sekeliling.Isy, ada ke patut hehe


Sejujurnya saya belum habiskan lagi bacaan saya KERANA bagi saya novel ini saya perlukan mood yang tinggi untuk membacanya hehe boleh ke begitu?

Bie:Tunggu masa hendak habiskan membaca novel ini.Mood kena cari betul-betul hehe







4 comments:

Yana Farinha September 6, 2011 at 5:12 AM  

best ke novel ni? name penulis novel dah cun dah heee...

Bie'z September 6, 2011 at 5:33 AM  

Yana~hehe jap nak rasa best ke tidak.Insya-Allah best.Beli jangan tak beli...

Bie'z September 6, 2011 at 11:08 AM  

Hadi-Bahasa kita sebab PTS yang terbitkan :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP