Tuesday, September 6, 2011

MENGAPA BUNGA ITU TIDAK BERKEMBANG?


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

Didoakan semua pengunjung ke belog yang tak seberapa ini sihat belaka. Ada yang tak sihat ke? Oleh itu saya menasihatkan anda semua ke klinik atau hospital jangan pula pergi ke klinik pakar puan, itu sudah sakit lain pula kih kih kih.

Sebenarnya saya juga tidak sihat, batuk dan selsema menyerang tanpa rela. Tak mengapalah labu, sakit itu nikmat.


Nampak tak bunga di atas? Cantik tak? Haha bunga yang ditanam oleh emak saya di tamannya yang besar sikit daripada sekangkang kera hahaha

Saya sukakan warnanya, warna ungu warna kesukaan saya. Raya tahun ini juga baju kurung dan tudung saya berwarna ungu.Tetapi, bukan saya saja yang berbaju ungu malah kakak, adik dan anak-anak saudara saya juga berbaju ungu haih pinar biji mata hehehe

Berbalik kepada tajuk entri saya...isy,isy isy saya sengaja menulis tajuk itu sedangkan apa yang saya fikirkan di dalam fikiran berbeza dengan apa yang hendak saya tuliskan hak hak hak

Apa sudah jadi dengan saya sejak kebelakangan ini? Saya hendak menjadi bunga yang berkembang mekar selamanya. Oleh itu jadilah bunga plastik kembang selamanya dan tak akan layu.

Haha saya mahu jadi bunga plastik TETAPI tidak mahu menjadi seorang yang plastik.

Hem.

Titik noktah.

Bie:Menjadi diri sendiri lebih baik daripada meniru-niru orang lain haih


7 comments:

Namaku Munirah September 7, 2011 at 1:36 AM  

adakah kembang semangkuk sejenis bunga? saya igtkan buah haha

Slmt hari raya OT :)

Bie'z September 7, 2011 at 5:36 AM  

haha saya dah padam.Haih... saya ingatkan bunga tapi buah haha maafkan saya yang tak sekolah tinggi ni!
Slmt raya hari ye cikpuan munirah.Maaf andai ada tersalah n terkasar bhsa ,tak kiralah bhsa melayu ke bhsa inggeris ke atau apa2 bhsa sekalipun hakhak

hanaahmad September 7, 2011 at 10:21 AM  

ungu adalah warna fav aku. sampai semua barang nak kaler tu. tapi dulu la. skg tak obses sgt. selamat hari raya syazlera aibie. :)

coklatberapi September 7, 2011 at 10:36 AM  

wahh suka warna ungu?sama la kita;))

Bie'z September 7, 2011 at 1:10 PM  

hana-owh hehe obses xpe jgn obesiti sudah erk!ada kena mengena x?kwang7
selamat hari raya juga

coklat-horeyeahhh i like hehe

longpai September 13, 2011 at 1:07 PM  

LOL TERBAIK LAH KAK BIE!! SY PUN NAK MENURUT

Bie'z September 13, 2011 at 5:53 PM  

Mai-kof kof kof yang baik2 je u ikut tau!yg teruk2 tu jgn coz me notty2 ananaa~haih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP