Saturday, September 10, 2011

MOTIVASI KE MOTIBASI?

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh


Udah hari Ahad ya ibuk-ibuk bapak-bapak? huhu
Batuk koh koh koh
Selsema sruppp sruppp isy, teruknya bunyi huf huf huf
Kuat kuat... Tak mengapa saya boleh motivasikan diri sendiri untuk kuatkan semangat. Eeh? macam berlagak pula bunyinya hehe
Eh, bukan begitu ya ibuk-ibuk bapak-bapak.Nauzubillah.
Baiklah saya teruskan menulis entri.Saya bukan pakar motivasi TETAPI saya sering dijadikan tempat meluahkan masalah oleh kawan-kawan dan tak pasal-pasal saya menjadi pakar motivasi kepada mereka hek hek hek
Bolehkah saya menjadi pakar motivasi? Yes, i can wakakaka Itu kata kawan-kawan saya. Ya saya boleh jadi pakar motivasi TETAPI sekadar pakar motivasi tak bertauliah huf huf huf



Majoriti kawan-kawan saya perlu di motivasikan.Eeh?
Batuk koh koh koh
Itulah kenyataannya.Saya bukan ada kepakaran di dalam bidang berkaitan entah macam mana pula saya sering dirujuk andai mereka sedang di belenggu masalah.Haih.Saya ni pakar motivasi cap kapak aje!huhu
Apabila diberikan kepercayaan itu serba sedikit saya amat teruja dan bersyukur.
Alhamdulillah.
Setiap kali saya memberikan motivasi pada mereka, mereka amat menghargainya dan sentiasa mendengar apa yang saya katakan.
Perlukah motivasi? Pada saya perlu.Mengapa? Sebab tidak semua orang mampu menanggung bebanan masalah bersendirian.Saya pula?
Haha Kuasa dalaman saya bercap ayam kot sebab tu saya mampu menanggung bebanan masalah bersendirian.
Huh! Saya banyak membaca buku motivasi sebab tu saya kuat.Kebarangkalian tu ada hehe
Jom kita menjadi pakar motivasi hehe Saya doakan agar motivasi yang saya berikan tidak menjadi motibasi dan kemudian dibuang ke dalam tong sampah rumah Makcik Kiah huh!
Anda bagaimana pula? Suka dimotivasikan atau suka memberi motivasi?

Bie:Motivasi itu memang awsome!hehe




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP