Friday, October 17, 2008

Apa Apakah???

Apa-apakah yang coba aku nak bicarakn di sini.
Entah entah dan entah
baik aku jgn bercerita apa2 hikhik

Cuma...

Selagi hayat dikandung badan selagi nafas masih berhembus
aku akan teruskan perjuangan dalam bidang penulisan
Insya Allah...moga Allah memeberkati diriku ini
Amin

2 comments:

roslan jomel October 26, 2008 at 11:50 PM  

Salam.

Saya terserempak dengan blog sdr Salbie. Ya, dan kebetulan blog saya turut dipaut. Terima kasih.

Semoga karya-karya sdr terus berjaya diterbitkan dan mendapat honorarioum lumayan (sedih sebenarnya menyebut fasal honorarium kat Malaysia ni). Apalagi jikalau sudah menjadi penulis sepenuh masa.

Salam. Selamat menulis.

Salbie S October 27, 2008 at 11:21 PM  

Salam Roslan

Terima kasih kembali kerana lawat blog saya yg tak seberapa ni.Adakah anda juga penulis sepenuh masa?.Kalau tak silap saya biasa melihat nama sdra di majalah. Tak mengapalah kan asalkan bayaran dibuat.Nk buat macam mana, dh nama pun Malaysia, lainlah kalau kita jd penulis di US kan.Agaknya apa yg patut kita lakukan utk dpt honorarium lumayan?.Tulis buku, novel macam tu lah agaknya kan?.
ak mengapa. teruskan lah menulis, menulis dan menulis hingga ke titisan terakhir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP