Saturday, October 11, 2008

Berjalan-jalan

Aku memang suka berjalan, yalah! takkan suka merangkak pulak kan, kalau merangkak bila nak sampaikan? hahaha...Maksud aku suka berjalan tu, aku suka pergi berjalan ke pulau-pulau.Setakat ni banyak juga pulau di Malaysia ni yg aku dah singgah hehe singgah ke?bukan pergi ke?huhuhu
Pulau yang paling aku suka sangat dan memang aku tak dpt nk ungkapkan dgn kata2 masa pergi ke Pulau Kapas,Terengganu.Ya Allah! kagum betul aku dengan kebesaran Allah.Cantik sangat pulau tu! terkedu aku dibuatnya.Tak dpt aku luahkan dgn kata2.

Photobucket
Pergi ke sana dgn rombongan kawan2 masa belajar dulu.Maklumlah anak2 muda, mana takut nak pergi sendiri.Takkanlah nak pergi dengan famili je kan, sekali-sekala kena juga pergi dgn kawan2 barulah enjoy.
Aku ada juga berangan-angan nak berjalan ke pulau di luar negara huhu entahkan bilalah aku akan ada peluang tu?.Angan2 tak salahkan?.Apa yang penting, sekarang ni aku tengah nak kumpul duit, kononnyalah hehehe Kalau Tuhan izinkan, adalah rezeki aku nanti, Insya Allah.
Oklah! aku ada kerja sikit nak dibuat, apa lagi tulis cerpenlah.Ada masa aku sambung lagi ye!
salam semua...jaga diri baik2.
Photobucket

Ni gmbr yg aku ambik masa kat KLCC.Nasib baik aku pakai baju wrna oren kalau tdk nanti nmpk muka aku je hehehe cntk dan indah suasana mlm hari di KL ni ye!Aku suka tgk benda2 indah an cantik menarik lagi tertarik begitu!
Oklah! aku permisi dulu ya buk nanti sambung lagi.
S A L A M

4 comments:

dS October 12, 2008 at 8:10 PM  

Salam Salbie. Got u! Kak DS terjumpa blog ni setelah melompat dr blog ke blog.. hehehe! Seronok baca cerpen tu, menarik n terselit byk pengajaran.

arianna adrizal October 13, 2008 at 2:28 AM  

alaa... xpenah smpai lg. huhuks

seriadriani October 14, 2008 at 2:40 PM  

salam perkenalan, salam lebaran buat salbie s. terima kasih kerana sudi menjengah ke blog akak.

Salbie S October 15, 2008 at 8:44 PM  

kak ds:Cerpen tu dpt ideanya on spot kak.Terima kasih kawanku hehehe

arianna:EH! u better pergi tau dgn kwn2 takpn dgn bf hehe cantik tau!

kak aida:salam kenal gak dan salam lebaran.Nak duit raya?hehehe sama2, bkn je dh menjengah blog akak tp menjengah nvl akak pn dah hehehe cuma yg terbaru je tk beli lagi huhuhu jgn mare ye!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP