Sunday, February 22, 2009

100:100:100

Dah 100 entry rupanya aku post.Lps ni nk sambut ulangtahun yg ke 100 entry ni.Pd sesiapa yg nak sponsor kek silalah ya sambil duduk bersila hehehe
Penat gak aku post entry ni...pasni rasanya nak suruh postman pat tlg post kan utk aku sbb aku dah capek hahahaha

Dalam sibuk2 tu aku smpat lagi baca buku kat bwh ni;

Photobucket

2 comments:

Yus Yusuf February 22, 2009 at 6:32 PM  

Macam lukisan Jaafar Taib..

Salbie S February 22, 2009 at 9:03 PM  

Hahahah ko perli akulah tu bro, kan? dia bljr dgn aku melukis, tu pasal aku pun blh jadi cam dia hakhakhak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP