Tuesday, February 17, 2009

Buat Apa Tu?

Photobucket

Aku duk tengah, eh! bukan aku duduk kat tengah meja daa...heheehe aku tgh buat keje ni yg tak siap2 lagi. Ada editor tu call aku lagi,lagi dan lagi rasanya Aduh...bukan mudah nak menulis ni. Sambil cr idea sambil cuci mata, tangan dan dosa sekaligus huhuhuhu
Ala...kilat menyambarlah pulak....gi mana sik???

2 comments:

Yus Yusuf February 17, 2009 at 1:10 AM  

Ingat dah pindah Kanada ke..
Ada lagi kat Malaysia rupanya..
Kehkehkeh..

Pesal lama ilang ni?

Salbie S February 17, 2009 at 6:38 AM  

Bro Kepalabuci
Hahahah aku ada ar...br tadi gua sbut nama lu dgn daddy cool.Mcm ada link internet je nih huhuhuhuhu
Yalah...aku dh lama tk gi Kanada, ingtkn nk pindah sana trs a, blh?hahaha
Aku ada,tak ilang ikan sembilang pn
huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP