Thursday, February 19, 2009

Letih + Penat

2,3 hari ni aku letih sgt.Aduh...naik krem kepala otak aku ni duk wat keje yg nak disiapkan segera. Punyalah lama duk mengedit itu ini, pastu nk menghantarnya plak satu hal bila internet tak brp ok. Sabar jelah, kan?. Kalau tak sabar memang semua keje tak jadi. Atas berkat kesabaran, siap jugak akhirnya...Alhamdulillah.Pasni...yg lain plak menanti. Nak tls buku inspirasi, nvl kanak2 dan nvl yg mana sinopsis dan 3 bab awal yg dimnta aku dh htr cuma tunggu jwpn ya @ tdk je!. Doakan aku ya!
Aku capek sik! Aku letih sik!...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP