Tuesday, February 24, 2009

106:Dapat Idea

Masa aku buat lawatan sambil belajar ke blog org lain hahahaha korang ingat wat lawatan ke negara mana lah ek! heheeh saja je gurau.
Ok...dlmaku wat lawatan td, aku dptlah satu idea yg baik dan pastilah ianya mendatangkan hasil yang baik juga.Alhamdulillah.Tak sia2 aku wat lawatan tu! sambil melawat sambil mencari idea.Betullah kata org, jauh berjalan luas pemandangan.Bukan ke untung tu, pergi berjalan jauh2 tapi tak payah keluarkan belanja pun hehehe
Oh ya, apa idea tu ya?. Biarlah Rahsia hehehehe nanti korang akan tahu jugak.Bukannya tak nak beritahu, tapi perkara tu dlm proses perancangan, kalau tak menjadi macam mana, siapa yang malu?. Aku dan keluarga aku jugak huuuhuu
So...tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2 comments:

norza February 25, 2009 at 7:17 AM  

Salam manis buat Salbie. Singgah melihat keunikan blog ni dgn seribu macam cerita. Harap sentiasa sejahtera & ceria. Hadapilah hari esok dgn penuh sabar...

Salbie S February 25, 2009 at 7:27 AM  

Ya singgahlh selalu.Jgn lupa bwk makanan sekali ek!heheh
ya ya mcm2 keuinikan ada di sini.Unik ke? kalau UNIC tu adalah kot?hakhakhak
Kak Norzailina Nordin nama diberi, dia cantik dan manis sekali,inilah dia penulis novel terkini, jgn lupa pergi beli.heheheh blh tak?pantun spontan kilat tu...ada sapa2 nak beli ke pantun aku tu?huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP