Sunday, February 22, 2009

101: Lihat Awan Di sana

Lihat awan di sana bergerak mengikutiku pasti engkau pun tahu hehehehe lagu sapa tu ek?
Tgklah...hari nak hujan daaaa...apa lagi, Ani...angkat kain dijemuran, hujan dah turun hhuuhuuuhu
maka aku pun berlari-lari anak sambil menuruni anak tangga hehehehe
Sambil angkat kain sempat lagi tu snap gambar awan.Dan...adakalanya aku terasa mahu terbang bebas di udara seperti burung huhhhu

Photobucket


Dan...menjadi perenang bebas seperti ikan hakhakhakhak

Photobucket

3 comments:

Yus Yusuf February 22, 2009 at 11:42 PM  

Dah macam lagu Acha Septriasa la pulak..!!

Salbie S February 23, 2009 at 12:18 AM  

hahaha tau takpe bro...tapi aku ni cumalah acar septakrasa huhu tawar, hambar tak rasa apa2 huhuhu

Yus Yusuf February 23, 2009 at 12:44 AM  

Gua Kopratasa tau laa..
Kehkehkeh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP