Tuesday, February 24, 2009

104:Petua Apa?

Ada yang tanya aku, apa petua yang aku guna bila sedap masak. Hahahha ada2 aje soklannya. Petua aku mudah saja, masak dgn niat dan hati yang ikhlas. Sambil memasak, letakkan keikhlasan hati anda sekali dalam masakan tu. Sepanjang menjadi chef hahahahaha maksud aku chef yang tak bertauliah lah, masak di ceruk dapur rumah sendiri je huhuhhuh Dolu2 mmg lah cita2 aku nk jadi chef mcm Chef Wan tu tapi skrg aku jadi Cheh Bie je huhuhu ok sambung semula. Oleh krn minat yang mendalam tntg masakan, aku gatal2 tangan yalah...gatal2 tangan tandanya nk dpt duitkan hehehe Aku gatal2 tanya editor, kot2 aku blh jd penyumbang resepi ke kan? Kebetulan aku mmg baik dan kenal sgt dgn satu editor tu, so...laluan aku mudah sikit huuhuhu Dpt gak aku sumbangkn resepi sendiri. Mudahnya heheheh BODEK? taklah, aku bkn bodek dia tau, aku ikhlas nk jadi penyumbang.Hello....tanpa penyumbang sesebuah penerbitan tu susah nak terbit tau!. Tau takpe...hehehe
Oh! ya satu lagi, kalau nak masak, asam garamnya kena cukup rasa barulah sedap.

Ok...fhm tak petua aku tu? Kalau tak suka petua tu korang gunalah pemuda pulak hahaha Yalah...aku ni chef tua, mana sama dgn chef muda hahahahaha

Kat bawah ni aku sajikan hidangan utk korang.Silalah menjamu ya! Apa yg aku hidangkn tu adalah masakan yg dh lama, tapi aku panaskn semula.Ala...aku jamin tak basi dan masih elok lagilah.Anda semua jgn bimbang kalau terkena keracunan makanan, ala...apa susah, klinik kan ada hahahahahah

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket
Photobucket

Photobucket


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP