Friday, February 27, 2009

109:Tag Kak Dewi SUkma-Dlam Senyuman

1-You have to point out 5 romantic movies that u would love to share with your loved one.
2-it doesn't have to be in order... as long as you love the movies it will be fine.
3-you have to tag another 5 person to answer this tag.

5 romantik movies;huhuhu romantic tu...


Photobucket
7 pounds

Photobucket
Slumdog Millionaire

Photobucket
New In Town

Photobucket
Love Matters


Photobucket
Alls Well ENds Well


Ok tak kak? Oklah kan, kan?hehehe Tak pasal2 saya yg tak romantik ni kena jwb tag camni huhuhu
Moga terhibur dgn tayangan filem romantik ni semua.Psttt....psttt...bkn saja saya tgk, tapi kesemua filim2 ni saya turut berlakon hakhakhak

3. Sori Kak DS...aik...jgn marah2 senyum senyum ops! basah lagi huhuu ya sori ya, sori, ingatkn Akk tak perasan huhuhuhu yalah yalah nak bagi keje umh tambahan kat orglah ni huhuhu.5 people to tag ya....Calon2nya adalah; jatuh kpd hahahahaha

a------->Antie Zie a.k.a Cikgu Bimbingan dan Countdirectselling hehehe(jgn mrh antie-gurau je huhu)
b------->Yatty
c------->Zue
d------->Izza
e------->Kak Ina KL
Pergh...sure diaorg ni entahkan buat entahkn tdk.Antie Zie, sediakan rotan seblm hujan hehehe

3 comments:

dS February 27, 2009 at 8:40 PM  

Err... mcm tak ok je! Akak tak perasan plak filem2 ni semua ada unsur romantik? Oh, patutlah... B yg berlakon!?! Gulp! Tetiba rasa mcm tercekik plak tekak ni... Apa2pun, layan aje!

B, jwpn utk soalan TAG no.3 tak buat pun!

Durrah Fatiha February 28, 2009 at 6:18 AM  

Salam salbie,
Wow, sekali dia bangun... siap buat kejutan lagi! Jenuh jugak nak jawab tag salbie tu. Tp insyaAllah auntie akan jawab. Gimme some time, k? Komp ni baru baik demam...

Salbie S February 28, 2009 at 8:47 AM  

Hehehehehehehehehehehehehehehe
Wah nampaknya duoble d sudah dtg,novelis Kak Dewi Sukma-Dlm Senyuman dan Antie Durrah Fatiha-Don't Forget hehehe

Kak DS-Emmmm mmg ar,saja je buat2 tak nmpak.Sadis oooo
Soalan tag no 3, dh dijwb.Sori ar, igtkn akk tak perasan hehehe

Antie DF-Wsalam.Ya bangun drp tdr yg pnjg huhuhu Bukn kejutan tapi kezutan,ikut stail anak2 muda skrg huhuhu Mmg ar antie,saya pn ambik 3 hr br nk siapkn tag org,mmg jenuh sampai sakit2 pinggang ni hehehe ya ar,kalau tak jwb kang kecik plak hati org kan? Ok antie,jgnkn take ur time u can also take everthing ar hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP