Wednesday, July 1, 2009

143:RINDU

Dah pkl 1145pm. Dah masuk bulan baru ya erk? hisy...hisy...cepat sungguh masa berputar, seminit pun tak menunggu kita. Di saat ini, aku akui...aku tgh meRINDU sgt. Pd sapalah yg aku RINDU sgt ya. Rasa kat hati ni macam dicengkam sgt keRINDUan itu. Tadi, bulu mata aku jatuh. Kata org kalau bulu mata jatuh, ada org RINDU kat kita. Betul ke?

Ah! susahnya bila kena penyakit RINDU ni. Kalau penyakit RINDU ni ada dijual obat hai obatnya di hospital ke klinik farmasi ke, senang citer. Boleh je aku borong habis.
Hmmm...kena pendam RINDU dendam aku ni. RINDU di angin lalu. Pada siapa harus kutuju? Bila RINDU datang menyapa hatiku?



Photobucket

6 comments:

defina July 1, 2009 at 11:26 AM  

kak bie, dah kene penyakit angau ke? :P

Penabahari July 1, 2009 at 4:33 PM  

Pak dengar aje cerita rindu anak muda.

Bie'z July 1, 2009 at 6:54 PM  

Naimah
Mana ada daa...Tapi kalau rindu tu betullah. Aduh...hihihi

Bie'z July 1, 2009 at 6:55 PM  

Yalah Pak, rindu anak muda ni lain kan Pak?hihihi

Ridh-One July 2, 2009 at 12:14 AM  

ehem, kak bie...

jangan terus merindu nanti parah jadinya...

hehehe... teringat pula kat lagu tomok "rindu terhenti" wah, gitu... ;)

zara aluwi July 2, 2009 at 4:34 AM  

Tanya hati kamu Bie, siapa yang kamu RINDU-RINDUKAN tue...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP