Sunday, July 26, 2009

161:AWARD DAN TAG YG SAMA LAGI

dAN SebEnarNya...aku dah pun terima award dan tag ni. Tapi tak apalah, jangan kuciwakan sahabat sendiri hihihi

Kali ni dpt daripada Azrin dan Umaira. Azrin tu biasalah, shbt YM yg suka layannn je merapu aku huhu. Yg paling aku tak sangka pulak UMAIRA DZUL WIDAD ni sudi bagi sedangkan aku baru je kenal dia. Alahai...bertuahnya diri ni. Oit! mana ada popular...biasa je. Peminat pun jauh sekali huhuhu Eh eh...itu bkn peminat tapi pemenat. Pemenat tenaga aku jwb dan buat seme ni HAHAHAHAHA oit! gurau je tau...no heart attack feeling huhuhuhu

dgfh

Nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini :Ok, dimulakan dgn bismillah hehehe Kena mula dgn UMAIRA ar...AZRIN jgn marah ye! hormati kaum wanita huhuu

Nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini :

UMAIRA DZUL WIDAD:

1) Cute hihihi Agaknyalah...tapi rasa2nya mcm dh betul huhuhu

2) Suka menulis, menulis dan menulis

3) Dia suka color purple - samalah kita hehe. Huh...taman violet ungu,ungu tandanya CEMBURU.eh ye ke ni? ya erk?

4) Suka makan kot?huhu

5) Suka melancong

6) Suka makan coklat hehee

UMAIRA...buah durian di luar pagar, jgn dijolok nanti bahayakan diri, kalau salah tlg tunjukkan sbb saya bdk br belajar nk mengenali diri awak hihihi Apa pnya pantun daaa...hihihi

Azrin:

1) Peramah tu!suka blogwalking even dlm mimpi hahaha

2) Bakal cikgu

3) Seorg lelaki yg sukakan warna merah.Hehe agak jelah! kalau salah jgn marah huhu

4) Sanggup kene sakat dgn aku. Mmg tak serik2 dia ni hihihi

5) Dia tak suka kucing mcm aku huhuhuh

6) Suka membaca nvl chenta

Azrin, diharapkan dapat full marks ar. Ya erk? Iyalah! Baiklah! huhuhuhu

jfty

Ok...harap puas hati dgn keje sekolah ni tau! Hahaha

3 comments:

UMAIRA DZUL WIDAD @ NAZ AREESYA AMEEN July 26, 2009 at 8:14 PM  

salam bie,
saya bagi markah 4 1/2/6...sebab 'suka makan' memang tak betul...'cute' tu...1/2 markah je...hehehe...tapi bie bolehlah jadi nujum pak belalang :)saya x terror pantun tapi ada madah berhelah : mengenali dirimu mungkin blh menjdikan daku muda selalu hehehe(sebab asyik nak tersenyum je, kdg2 gelak dengan celotehnya)

Bie'z July 27, 2009 at 12:37 AM  

wassalam
Ya erk? oklah dpt markah byk tu, at least sudi gak bg markah kuang3
Jadi nujum pak belalang?hihihi dh lama dh jadinya...cuma ijazah je tk diluluskn lagi hahaha
Bgslah,saya suka kalau awak nk jadi muda selalu hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP