Monday, July 6, 2009

145:SIBUK KE?

Salam


Lama aku tak update blog ek? hihihi Bukan malas, tapi sibuk duk mengayat kihkihkih mengayat siapalah tu ya erk? Taklah, aku gurau je!. Aku sibuk buat ayat mss laa...apa lagi. Kdg2 aku sibuk duduk saja je...entahlah kenapa sejak dua menjak ni badan lenguh2. Nak makan ubat, aku memang fobia hahaha Tapi...kalau dibiarkn makin sakit pulak. Iyalah, sama macam ADRA cakap hihihi aku kena makan ubat nnti melarat. Baiklah!


Photobucket

AKu sibuk ke? Iyalah kot...kena kejar semula masa yg tertinggal buat mss. Letihlah jawabnya. Takpe, letih yang berbaloi. Tak baik mengeluh. Kalau nak mengeluh gi Temerloh lah hihihi
Oklah...daaa...Itu saja entry aku untuk hari ni..

Photobucket

2 comments:

defina July 10, 2009 at 12:54 PM  

kak bie, awat tak makan ubat, nak kene tarik tinge nih....

wah, dah tukar template...carah mata2...hihihi tapi nape c jumpa plak shout box?

kak bie kene tag lagi...hhuhu

Bie'z July 10, 2009 at 2:30 PM  

hihih mak ai garangnya mama ni! I dh ok.TK

Tu lah dh lama nk tkr wrna putih sbb nk jd suci dan bersih hihihi blh gitu?

Baiklah!tag saja...nanti akan dijwb okess

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP