Sunday, July 19, 2009

153:TEPUKAN AMAL ISLAM DARIPADA NAIMAH

Naimah, sori...lambat btl nak buat perkara ni!. Tapi dh diberikan sebabnya kan kenapa ambik lambat. Bukannya apa, takut dia lupa, sbb dia tu mmg pelupa pn orangnya hihihi jgn marah nooo....

Perkara2 yang perlu anda lakukan ialah:

1) COPY gambar amal Islam di bawah.

~dah~

gh

2) Kemudian pilih 10 orang sahabat anda dan wajibkan mereka melakukan perkara yang sama.

a) Azrin

b) Adra

c) Kak Sara

d) Kak Sarnia

e) Kak Seri

f) Kak Manjlara

g) Hanny Esandra

h) Kak Ieda

i) Nora Isa

j) Pak Penabahari

Ambik jgn tak ambik pada sesiapa yg diberikan tepukan ni!.

3) Itu sahaja..senang dan mudah.

~Iyalah! senang sangat. Mudah sangat

3 comments:

ieda July 19, 2009 at 10:26 PM  

salam dik .. thanx for the tepukan amal islam tuh ..
akak dah dpt dan dah pun tepek kat sebelah blog akak tuh ..

thanx alot dik .. sbb ingatkan akak .. dik jgn lupa amik TAQ tau kat umah akak .. ahakss

Penabahari July 20, 2009 at 12:55 AM  

Bagi pak sikit masa pastu pak akan masukkan ya.

manjlara July 22, 2009 at 9:25 AM  

eh, for me too? lahai... wat susah2 jek. tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP