Thursday, June 4, 2009

127:SERBA SALAH ???

Erm...serba salah. Pening lalat aku dibuatnya. Naik angin ribut taufan kelam kelibut aku kang, susah org. Aku malas nak ckp byk, sekali angin aku dtg, so...jgn menyesal. Lbh baik jari tu tunjuk kat diri sendiri daripada asyik tuding kat org je!.

Buat itu salah, buat ini salah. Semuanya serba salah.
Ckp salah, tak ckp salah juga. Semuanya serba salah.
Tegur salah, tak tegur salah juga. Semuanya serba salah.
Diam salah, tak diam salah juga. Semuanya serba salah.
Jalan2 salah, tak jalan2 salah juga. Semuanya serba salah.
Makan salah, tak makan salah juga. Semuanya serba salah.
Tolong salah, tak tolong salah juga. Semuanya serba salah.
Kawan salah, tak kawan salah juga. Semuanya serba salah.
Marah salah, tak marah salah juga. Semuanya serba salah.
Tanya salah, tak tanya salah juga. Semuanya serba salah.

Hah! Bak kata, apa yang aku buat semuanya serba salah. Batas sabar aku yg serendah pokok renek tu aku dah cantas, yg ada sekrg...adalah batas sabar setinggi lalang atau KLCC.

Siapa yang harus dipersalahkan?. Ermmm...bukan salah ibu mengandung.

3 comments:

Lizabujang June 4, 2009 at 6:20 AM  

salam Bie...
kau waras ke?

ZARA ALUWI June 4, 2009 at 8:04 AM  

Bawa bersabar... bertenang... tarik nafas panjang-panjang dan lepaskan perlahan-lahan. Kosongkan fikiran, jangan diingat segala kemarahan. Lontarkan dia ke dalam laut cina selatan biar Lizabuang yang uruskan...

Kamu ni dah parah...

Salbie S June 4, 2009 at 8:11 AM  

hahahah wasalam kak liza
saya ok...tak mereng lagi huhuhu
don't worry...juz luahkn geram di sini...kalau akk rasa nk kena jom join da club hahaha

Antie Zara
hahaha saya waras dong usah kuatir ya...trima kasih ats nsht itu.Ya buang ke laut cina sltn, india sltan, melayu sltn sekali huhuhu
jgn bimbang i'm ok...
kalau parah, saya gi hosptl, rawat luka...tapi bkn hosptl yg itu tau huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP