Saturday, June 13, 2009

134:PULAU MEMULAU

Heheh dan sebenarnya...ku mengharapkan di sebalik senyumanmu itu? Hisy...senyuman siapa pulak ni? hehehe Bukan senyuman sesiapa pun, senyuman panggilan pulau je hehhe

Eh! ayat di atas takde kaitan langsung dengan kes pulau memulaukn org ni hehhehe

Dan sebenarnya...aku nk sgt pergi bercuti ke pulau.Rasanya dh lama sgt tak pergi bercuti-cuti kat pulau.

Bilalah agaknya dpt pergi ke--->>> ( sila sambil duduk bersila lihat gmbr di bwh hihihi)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

5 comments:

Penabahari June 15, 2009 at 4:29 PM  

Nak Salbie dtg ke S'wak dan bercuti di Pulau Satang atau Talang. Malam boleh tengok penyu.

Bie'z June 15, 2009 at 10:05 PM  

Cdgan tu ada pak,mgikut kata2 anak buah plannya hjg thn ni. YA ke pak? bestnya msti cntik pulau tu kan? saya tak tahu lagi pak jd pegi atau tak.Kalau iktkn hati mesti mau heheh sbb tak prnh ke sana, arwah abah je prnh sampai sbb prnh bertgs di sana.

Cintakasiih June 19, 2009 at 3:50 PM  

ishh siapa lak bie ni kenal kan diri arrr dok difikir nnt pening pala arrr

Ridh-One June 22, 2009 at 9:05 PM  

Oh, saya baru sahaja bercuti ke pulau redang bulan lepas. sangat menyeronokan. mungkin kak salbie boleh ke sana.

target saya hujung tahun ni nak ke pulau sipadan. (tengok budget juga) hehehe... ;)

Bie'z June 23, 2009 at 4:50 AM  

hohoho saya prnh ke pulau kapas, mmg cntk dan rasa ringan je kpla mcm kapas bila dpt ke sana.Segala masalah terbuang dan dh karam ke dalam pulau hahah segala khazanah dlm tu dh telan.Syukur, lega sgt.hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP