Monday, June 29, 2009

140:AL KISAHNYA...

Salam

Hari ni aku nak update pasal kisah minggu lepas:

Photobucket

Apa yang bagusnya? Hehehe Bukan bagus, tapi syukur Alhamdulillah. Mss nvl remaja aku diluluskan dan sesuai untuk diterbitkan. Baguslah tu kan.

Dan Sebenarnya;


hjjk

Hari semalam, mss Novel Dewasa aku ditolak mentah-mentah hihihi yalah tu! suka main-main tau! hihihi Aik...org akan sedih kalau ditolak, tapi aku sebaliknya pulak.Hihihi sebenarnya mmg aku suka sangat kalau ditolak sbb aku dh tahu kenapa aku suka bila ditolak mss aku tu. Tak perlulah aku jelaskan sebabnya. Aku tak mahu memburukkan orang. Aku terima segalanya dengan hati yang terbuka. Teruk dan bagus.



pnlis



Walauapapun, aku tetap aku, mahu teruskan perjuangan dalam bidang penulisan. Aku sanggup hadapi cabaran yang mendatang.




~STRESSED IS DESSERTS~hihihi best betul3 bila stressed. Lepas stressed blh mkn desserts. Korang faham tak ni. Baiklah! hihihi aku akan bagitahu, mungkin ada yg dh tahu kot. Maksud aku perkataan STRESSED kalau dieja terbalik akan jadi DESSERTS betul tak?. Yalah...stressed itu pd sesetengah org menyakitkan, menyusahkan, memeritkan dan pahit. Tapi pd aku sebaliknya, aku stressed sbb blh buatkan aku menjadi aku. Banyak fikir, kurang mkn, byk merenung diri. Bukankah selepas mengalami kepahitan kita akan merasa kemanisannya. So STRESSED IS DESSERTS itu betul sekali hihihi

6 comments:

defina June 30, 2009 at 9:44 AM  

go go chaiyok kak bie!!!
hari ni mungkin orang tolak karya tu, hari esok mungkin orang berrebut-rebut nak siarkan karya kak bie....

Bie'z June 30, 2009 at 7:16 PM  

kihkihkih u sllu bg i semngat sampai ke Segamat.Mekasih, InsyaAllah doanya bgitulah.Lagipun itu seme sbg pembakar semangat utk i trskn usaha.Biarlh ditolak pn,i tak kisah,i terima dgn hati trbuka.Esokkn Masih Ada haha

Penabahari July 1, 2009 at 1:43 AM  

Esok masih ada...benar..begitulah kata Jins Shamsudin. Semoga sukses mengiringi nak Bie.

Bie'z July 1, 2009 at 2:34 AM  

Baiklah Pak Terima kasih byk2.Jins Shamsudin je kata, Pak tak kata ke?hahaha Pak pn byk bg semangat kat saya. Trima kasih

Sarnia Yahya aka Sania Yasmin July 1, 2009 at 3:20 AM  

Salam Bie...tahniah dan jgn cepat putus asa. Cuba, cuba, cuba dan cuba100x lagi, ya

seriadriani July 2, 2009 at 7:55 AM  

bie,nak berjaya bukan mudah. seiap kali jatuh, kita akan kutip pengalaman dan pengajaran. iulah proses 'pendewasaan'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP