Friday, June 12, 2009

130:CUTI SEKOLAH

cUTI SEKOlaH...

eMMM..aLAHAI Anak2 buahku...melayan kerenah korang, buatkan acik pening dan lemas. Korang ni mmg banyak betul songeh dan adakala membuatkan acik sakit hati, geram, marah dan hilang sabar dgn perangai masing2 yg pelbagai perisa tu hehehehehe
Walaupun bgitu, kehadiran korang menceriakn suasana. Acik marah2 pn sbb korang tak dgr kata, degil, keras hati, kepala batu dan sewaktu dgnnya. Dan sebenarnya...acik mrh2 syg je, bukan marah sungguh2 pun. Acik nk mengajar korang je supaya jadi manusia sikit.
Korang ni, kan...bila nak main game di PC mulalah mcm2 kerenah. Suka sgt berebut-rebut. Acik mrhlah. Yg itu menangis, yg ini mengacau bila yg ni tgh syok main. Yg itu merengek-rengek nk pulak main. ADuh...aciik naik pening tau!. KOrang ni...
Dan...yg makan hatinya akulah, heheheh byk keje trtangguh. Tapi...aku tak kisah. Biarlah. Aku blh kejar masa kemudian bila korang dh blk. Kdg kala aku gertak jugak diorg. Asyik2 wat keje tak berfaedah, main game main game je...cubalah cari maklumat ke pulak?. Tapi...yalah, dh budak2 degil, mau diorg nk dgr. Korang ni takut bila...acik naik angin (mcm Ammar heheheh). Masa tu baru muka masing2 takut. Dan...acik snyum sndiri bila korang jd takut mcm tu! Haha dlm hati, rasakan. Korang jgn main2.
Oklah...cuti sekolah tgl 2 hr je lagi. Lps ni korang dh takde, masing2 balik rumah sndiri. Korang tglkn kenangan je nanti dan acik pun akan senyum sorg2 di dpn PC mengingati kenakalan korang semua yg mcm2 perangai tu!.
(sebahagian je ni...ada lagi...tak muat kolum hahaha
Yg kecik2 lg berderet-deret dan mcm2 kerenahnya)
Photobucket
Photobucket
Photobucket

5 comments:

Mummy Hanan June 12, 2009 at 5:24 AM  

Salam SS,

hah..sengaja buat mcm tu...jgn mare erk... eh..cantiknya bintang2 tu...sama juga ngan kaki2 mereka tu...kreatif nya idea tu....hehehe

ALEEN June 12, 2009 at 5:50 AM  

eleh kutuk orang
isk isk isk
nanti suruh cik nisah takyah datang semambu dah
nantu suruh cik jah takyah datang semambu dah lah
nanti suruh mak de takyah datang semambu dah lah
nanti suruh cik sal takyah datang semambu dah lah

mwahahahahah gasak lu!

Salbie S June 12, 2009 at 6:44 AM  

Wasalam Mummy
Hhahahah mmg pn.Tgklah idea sapa?hahahahah (taklah gurau je)

Aleen

Amboi3 nk mnghasut diorglah tu...hah hasutlah...hasut...hihhhi
Bkn kutuk la...kebenaran.Tak btl ke sikap korang camtu hehehe
Ala...klu acik ta layan kang, korang kutuk acik plak...kata acik tk sportinglah, itu lah inilah hoihoi
Ala...apa2 pn acik syg korang lbh drp diri acik sndiri.Korangkan sllu dera acik hehehe
Yalah...gasak gualah...blog gua huhuhu (aleen jgn trasa plak)

kak ina kl June 12, 2009 at 4:18 PM  

salam salbie..belikan aje seorg satu pc tu..maaf gurau aje..

kat rumah ni pun mcm tu...pc satu..berebut-rebut nak main..mak dia pun sama..nak berblogging..

Salbie S June 12, 2009 at 8:39 PM  

kihkihkih mmg nk wat camtulah...gelak bdk2 ni bila saya kata camtu. Jd cam CC ek kak.Heheh
Takpe kak, saya blh je dibuat gurau2 sbb sy pn suka bergurau hihihi

Tu lah psl kak, sama lah kita...anak2 buah berebut-rebut, yg saya pn, sibuk gak nk berblogging hahahah tp snng je gertak bdk2 ni...huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP