Friday, November 21, 2008

3ntri NO 3NTRI hehe!!!

Kerja bukan seperti yang difikirkan orang.
Bukan sekadar sesuatu yang
jika sedang berlangsung, kau
dapat melihatnya dari luar.
Seberapa lama kita, di Bumi-dunia,
seperti anak-anak
Memenuhi lintasan kita dengan debu dan batu dan serpihan-serpihan?
Mari kita tinggalkan dunia
dan terbang ke surga,
Mari kita tinggalkan keanak-anakan
dan menuju ke kelompok Manusia.

~ Jalaluddin Rumi



Photobucket

Photobucket

Photobucket
Aku siap riba lagi buku nih! aku nak dodoikn buku aku sbb buku tuh dh lama aku bukak, so buku tu pun nak rest gak dan nak zzzz gak hahahah mcm2 kan kan???pasni aku plak nak zzzzzz

Semlm aku tak buat keje penulisan so aku hbskan masa dgn makan buku, kenyang i tell u.Dh yg aku baca tu pun buku masakan, byk plak tu makanan dlm tu apa lg tibai n belasahlah cukup2.Hah! tak ke kenyang namanya tukenyang minda dan perut hehehehe
Hari Jumaat mmg itulah keje aku, membaca,membaca, membaca sampai hbs dgn buku2 sekali aku mkn hahaha ya lah tu??? ada2 aje!!!
Tapi tgk keadaan gak ar, kalau aku tk ingat hari tu hari Jumaat mmg aku buat je keje menulis tanpa sedar hehehe Aku lbh suka kalau aku tak ingat hari tu hari Jumaat hahahahaha i like u know buat keje tanpa tetapkan hari apa aku nak menulis dan hari apa yang aku tak perlu menulis.Kata org menulis terus menulis.

Bila dh bosan baca buku aku...

Photobucket

Photobucket

Lepas tu? apalagi hahahaha sorang2.Erm...sewel plak rasanya hahahaha


Dan lepas tu...

Photobucket

Photobucket

Main golf-hahahahah gmbr kayu golf abg ipar aku, sbb masa tu aku tak tau nak ambik gmbr apa, nk tgu anak buah pas laptop ermmm...berjanggutlah aku jwbnya hehehe
Eh! drp main golf lbh baik pegi menebas, drp pegi menebas, lbh baik aku menebas atas katil dan zzzzz hahahah tak gitu!!!
dh lama aku tk bermimpi huh!!! ala mimpi hanya mainan tdr, maknanya aku dah lama tak...hah tak main2 kat luar rumah asyik duk terperuk dpn komptr je hukhukhuk mcm2 Aznil betullah aku ni kan?hehehehe

apa apa pun zzzzzzzzzz...ridsect gudnite!hahahah


8 comments:

Y A T T Y November 22, 2008 at 5:57 PM  

semenjak dr stat cuti ari 2 yati xkua2 ag dr umah ni..
caya x caya x?hehh
xde mud nk kua..eh eh de kne mngena ke ngn entry k.bie ni?:P

xtuali yt nk gtawu yg skg ni yt mngidammm sgt2 nk bc novel2 centa dok2 kt umah ni..soo,,ble tnmpk gmba2 novel kt entry k.bie nie,. yaty rase nk pnjam larrr...ihikk ihikk..leh x k.bie??

Salbie S November 22, 2008 at 9:20 PM  

ooo maknanya bgs lah yatty ni! bgs lah tu tak kuar rumah, kalau takde masalah jgn kuar umh ye!jgn lari dr umh.Tapi kalau lari dari umh jgn lari jauh2 lari je 100*4m, lari berganti-ganti ke ok lagi tu! hahahah hisy...apa apa an akuk sih???

Salbie S November 22, 2008 at 9:22 PM  

ooo mengidam brp bln nih?hahahaha
ooo yg tu br sikit, kat umh kuantan ada lg sikit dan klau nk byk lagi gi ar kat kedai buku hahahaha

eh blh je nk pnjm.KAsi ar alamat akan ku poskn kpdmu dgn kadar segera hukhukhuk

Salbie S November 22, 2008 at 10:25 PM  

satu lg, kalau nk pnjam kena buat kad perpustakaan perbadiku dulu hahaha
tlskn nama, alamat, IC dan sebagainya sbg tanda pinjaman Along hahahahah ada2 jelah!
blh je no probs!!

Y A T T Y November 22, 2008 at 11:10 PM  

ahhaahaa gurau je lah k.bie..

yt engat nk bli lah 1 novel nt..

Y A T T Y November 22, 2008 at 11:12 PM  

ahaaaa
xpelah k.bie syg oiii..
kte gurau2 je..
ngehhh2..

tp tp klo yaty dok dkt ngn k.bie nk pnjam gak sume2 novel k.bie..
ekekekee

Salbie S November 23, 2008 at 8:25 PM  

heheh malu2 plak dia sih! heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP