Wednesday, November 5, 2008

Kereta

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Broom ...broom...broom...uh! lajunya sampaikan aku terbabas.Nasib baik aku tak terbabas kat tmpt yg teruk, sekali aku terbabas kat rumah Kak Seri daa...siap boleh makan lagi, lepas makan terus basuh kereta aku yg cantik tu! Lepas tu aku bawak kereta aku terus menuju ke rumah Sara,Arianna, Fidza dan Kak Dewi hehe Ah! aku bermimpi rupanya hahaha Andailah betul kan besttttt....hehehehe
Aku memang suka tengok kereta.Pantang! Pantang ! dah macam orang lepas bersalin pulakkan? hehehe Kalau tengok kereta yang canggih dan cantik, menarik, tertarik dan rasa nak terbeliak bijik mata aku ni memang syok sakan hehehe.
Cantik tak kereta tu?.Kereta idaman tuh! hahah yaLah tu kereta idaman padahal kereta pendaman hahahahah angan2 tak sudah.Andailah aku dapat...nak ke kereta tu?.Seperti kata Kak Dewi, kalau nak sesuatu kenalah berusaha sebab usaha tangga kejayaan.So, usahalah...Kalau tak ada tangga tu, pergilah cari ya!hehehehe
Apalagi, broom...broom...broom...dengan batang penyapu daa...naik anak tangga menapak satu demi satu sampailah ke bilik atas dan sapu bilik yg berhabuk tu heheheh akukah yang berlawak itu? hehehehe

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP