Friday, November 7, 2008

Sudah Tukar Kaa...?

Dah bertukar wrna pulak background blog ni! hehehe saja je! nak tahu apa maknanya? Maknanya aku jauh dr gembira.Ya Allah! dalam tak sedar jauh aku berkhayal rupanya.Dahlah tu makan pun tak kenyang tidur pun tak lena eh! dh jadi mcm org bercinta pulak hehe mana ada aku bercinta, kalau aku bercinta aku tak fikir aku akan rasa tak hepi, btl tk? hehehe
Sudah Tukar kaa...? mmg aku nak tukar pun, bagi gelap sikit.Sebenarnya aku memang suka warna gelap2 sebab senang nak matching dgn warna lain.Betul tak Kak Seri? hehehe
aku doakan lepas ni datanglah kegembiraan.Elok dicari kegembiraan tu, aku kira gembira ada di mana2 .Ya aku nak carilah ni! kat mana ya ada?Kat rumah Kak Seri tak boleh sebab dia pun macam aku hehe hah! terjah rumah Kak Sara lah, sureheboh ada punya hehehe
Oklah...dah pukul 1.23 am, ha! cantik nombor hehehe nk tdr, dlm pkl 9.30 am nak keluar ambik angin KLCC.Pasti banyak kegembiraan di sana.Dan...balik rumahnya nanti, segala-galanya sudah tukar ka...??? hehehe Insya Allah

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP