Tuesday, November 4, 2008

Takde elektrik

Dahlah aku duduk kat rumah sorang diri, tetiba tak ada elektrik.Panik kejap aku huhuuh SEram jugak aku duduk dlm rumah 2 tingkat ni, dah lah 2 tingkat besar pulak hisy...kadang-kala aku naik seram sendiri alahai....apa nak buat???. Aku hairan juga kenapa anak buah aku tak balik dr sekolah lagi ni, ada apa kat sekolah?. Dia pun tak cakap kat aku yang dia tak balik hari ni, kalau aku tahu tadi lebih baik aku suruh anak buah aku yang nak keluar tadi tu hantarkan aku kat Carrefour.Sambil jln2 blh cuci mata cuci minda sikit kan???alahai mak...
*Entah berapa kali lagu matahariku nyanyian daripada Agnes Monica aku putarkan.Rasa best sangat.Apa yg best?.Orangnya ke atau lagunya kah?.Akak konfius, akak keliru dik! hehehe
Oklah aku nak sambung buat kerja sekolaah ni...semak kertas periksa lah...jgn konfius gitu!.
Bagi yg terputus bekalan elektrik tu...sabar ya! Kalau takut duduk sorang, bekalkan diri anda dengan zikir tau!heheh Ada-ada saja!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP