Saturday, November 8, 2008

Luaran atau Dalaman

Photobucket

Mana satu yg kau pilih?. Luaran atau dalaman?.Aku tahu kita semua punya pilihan masing-masing.Bagi aku sendiri aku lebih suka melihat dalaman seseorang daripada sudut luarannya.Bukannya apa, kadang kala yang cantik di luar tu tak cantik di dalamnya dan begitulah sebaliknya.Aku memang suka perhatikan orang, tapi adakalanya takut juga orang marah, yalah mana kita nak tahu hati orang kan?.Yalah aku pernah ditegur oleh anak buah aku, acik...pandang orang macam nak telan hehehehe aku senyumkan aje! Tapi nak hidup pandai2 lahkan?hehehe Aku memang akui aku pantang tengok orang cantik-cantik bangat gitu dan kacak-kacak bangat gitu! hehehe memang pantang.Eh! mcm org baru lepas bersalin pulak sebut pasal pantang ni hehehe selagi mata berkata mahu terus pandang memandang aku teruskanlah, kalau dh puas,aku pandang kat lain pulak hehehe
sambung lepas iklan ek! hehehe

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP