Friday, November 14, 2008

S3lamat

SaLam Dan S3laMat PaGi s3mua....

K3 hadapan bkn k3 b3lakang s3bab jangan pandang b3lakang hehehehe sahabat2 dan t3man2 yg diingati dan dikasihi s3kalian, tujuan aku menulis surat ini adalah utk tanya korang s3mua;

1.Dah Photobucket gosok jGn tak gosok, sampai berkilat, sampai tertanggal s3mua karat HAHAHA


2.Dah PhotobucketPhotobucket mak ai! pelahapnya makan HAHAHA


3.Dah Photobucket apaLah Gosip yg terhangat di pasaran pasal artis kita yerk!HAHAHA


4.Dah
Photobucket


5.Dah Photobucket


6.Dan sudahkah???Photobucket

baru je beberapa minit jemur kain tu, sekali Photobucket apalagi bapak korang pun cakap, "Ani...angkat kain dijemuran, hujan dah turun." hahahaha kasihan itu anak! kahkahkah dan dengan pantasnya sepantas kilat, mcm bunyi Zue nak gi sembahyang haritu bunyinya mcm ni...zasssstttttt mak aiiii lajunya jalan...hahahahah Ani pun terpaksa Photobucket
HUHUHU
Oklah! aku nak masuk Photobucket woit! tdr ptg daa...hahahaha dan aku nak bagi warning TLG jangan ganggu aku dan kacau dodol tdr ptg aku tau!huuuuuh aku perlukan Ruang Rindu zzzzzz huhuuhu dan...

Akhir kata, sambutlah weiii sambutlah, yg korang gi lepaskan tu kenapa hahaha salam sayang dan rindu aku pada korang.Moga korang ingatkan aku ya!.Jaga diri dan senam diri semua hahaha take care! take note! take everything! take 1,2,3 action hahahaha
hei tolong tunggu posmen (http://) heheheh htr surat aku ni kat alamat korang 3k! daa...


Salam dr jauh,

Salbie S

7 comments:

Anonymous,  November 15, 2008 at 7:04 PM  

salam...
hehe tenkiu ek sbb view kite punye blog.comelnye post ni hehe. a'ah blajar culinary arts.tp kalau dekat rumah tak rajin pon nk memasak hehe.

Bie'z November 15, 2008 at 7:16 PM  

wslm
welcome best gak tgk blog moon, ada mknan tu yg syok tu heheheh
oit pelik tu, mknanya kat kelas jelah rajin kat umah tak.Yalah...kalau kat kelas anda dinilai kalau kat umh sapa yg menilai anda bukan?hehehhe ada ada bakal mak mertua hahahah

Anonymous,  November 16, 2008 at 1:49 AM  

ahahaha.bakal mak mertua?kui kui.
lambat lg kut baru ada bakal mak mertua yg sudi nk menilai masakan moon hehe.

Bie'z November 16, 2008 at 3:55 AM  

hahahah ya ke lmbt lagi???

Izzatul Azma November 16, 2008 at 11:53 PM  

kekeke
sesat cari cbox kt sni x jupe :D

kat mana tuuu?

Bie'z November 17, 2008 at 2:56 AM  

thx sudi singgah beli belah sampai sesat di tgh jln kat blog yg bagaikan hampagas ni huhuhu
kat sini mmg tk de cbox sbb saya cbox sikit sejak 2 menjak ni hhhuuhuh
duk kat mana ek Izza tnya kan?eh btl kan Izza kan kan, ke Cik Jah Kek Asam Masin 1 sen harganya hahahha
maaf ya gurau je!jgn terasa ht ya!
Saya duk kat ats bukit, jomlah dtg cni.kalau sanggup redah dgn kak Zue yg menyepi tu hari ni,huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP