Saturday, November 29, 2008

Bertapa Di Gua

Salam semua.

Ahaks Apa ZUE?Pergi bertapa kat gua?.Ya benar, memang gua pergi bertapa kat gua yg tak jauh dr Bangi tmpt anda tinggal hahaha Kalau tak percaya tanya kat pegawai kanan Kaunter Pertanyaan Gua tu yang bernama YATTY hakhakhakhakhak AIk! masih tak percaya? Betul...kat gua pun ada pekerja tau hahahahaha
Ke mana kita menghilang ya?.Oh! pnjg citernya.Patutlah kita asyik tersedak je rupanya ada gak insan yg ingat kat kita hehehehe perasan jap!.
Patutlah kita terima mesej dari pekerja gua tu, katanya ada mesej drp kwn2 di luar kawasan pertapaan kita hukhukhuk ala kacau daun jerk! kita nk belajar ilmu pun tak senang duduk dibuatnya ahaks Mmg kita rimas ar! asal nk duk bertapa, loceng pintu gua selalu je berbunyi hahahahahahahahahaha (ada loceng jugak kat pintu gua ya?), blh dikatakn setiap 15 minit ada saja bunyinya, bunyi embek lah moo lah (kalau budak2 gang bas sekolah masuk dlm ni! alamatnya mmg aku kasi sembelih je!biar tak berlakon lg dh hahahaha) bunyi anjing, bunyi hujan,bunyi air dan mcm2 aznil punya bunyilah hahahah isy...kalau diganggu terus terusan begitu,Terusan Wan Mat Saman pn bisa pupus hahahahaha ada2 ajelah aku ni sih!
So seronok duduk dlm gua bertapa dan betapa seronoknya duduk jauh drp kesibukan kota cuma otak jelah yg kesibukan kena fokus pada pelajaran hakhak
Oklah...aku nak kena sambung bertapa ni, dlm gua susah nk dpt line internet kecualilah aku call org telekom suruh dtg smbung wayar internet tanpa had masa dan had umur aku bertapa di dlm gua tu hakhak mcm merapu pn ada.
Ok ya...aku masuk dolu ya, siren dh berbunyi tu ya, kalau lmbt karang kena denda plak ya dgn bos besar ya -hei! brp byk ya daa...hakhak walaupun aku pengetua sekolah, (tanya ar kat org tu sbb dia kata AKU LBH TAHU-eh!bkn MILA tau hehehe-aku jd pengetua kat sekolah mana hahahahahakhak) denda ttp dikenakan walau kita bergaji bsr mahupn berpangkat bsr hakhak
OKLAH...marang perapu kepuden marang seke...per
PINTU GUA PUN TERTUTUP
hakhakhakhakhak

2 comments:

Y A T T Y November 29, 2008 at 9:20 AM  

hahaaa

larr smenjak ble yatty jd pegawai kanan kaunter pertanyaan gua??hahahh gua siap..ape2 je lah k.bie nie..

:D

Salbie S November 29, 2008 at 5:33 PM  

hahahahahahaha
sbb yatty tgh bercuti so ada baiknya yatty jd assistant kita, ckp bln ambik gaji kat bank ek!ambiklah brp juta?mak ai , bsrnya gaji pegawai pintu gua sampai berjuta hahaha wei! bkn juta rm ok juta rupiah je hakhakhak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP