Tuesday, November 11, 2008

????

Aku tak tahu apa nak aku tulis di sini.SEbenarnya aku ???? entahlah....LosT aNd No Found found hahahah

9 comments:

fItRiNa November 12, 2008 at 2:27 AM  

huhu...

akak, time kaseh luang mase jenguk2 dua2 blog saya...
sekadar english basi2 je...
kalau ade salah silap tatabahasa ke ape ke, teguran membina dialu2kan...

p/s: akk nie duk mana? kawan k.seri ye?

fItRiNa November 12, 2008 at 2:30 AM  

kak...

lagi satu nama saya fitrina...
bukan fitirina...
huk2...

**terbaca plak ejaan kt link akk tu..

Salbie S November 12, 2008 at 6:21 AM  

huhuhu jugak heheh

sama2 sbb masa sentiasa terluang utk kita heheh
eh saya pun bkn pandai pun, apa yg faham tu fahamlah kadang2 faham dan tak faham2 jugak hehehe

saya duk kat mana?org kuantan? kawan kak seri?yalah kut kalau kak seri sudi berkawan dgn saya hehehe saya peminat nvl kak seri je, kalau kawan tu tak tahulah pulak.jawapan saya mungkinlah kut?hahahah Kak Seri duk kat mana pun saya tak tahu hehehh Rina dh lama kenal kak seri atau juga adik dia atau peminat nvl dia juga sprt saya?hukhuk
Saya pgl Rina je boleh tak?hehe maap ya kesilapan taipan haahha ok Fitrina hah baru betul Fitrina Fitrina hah kalau salah nanti ditegur secara membina lagi heheheh

MiSZuE November 12, 2008 at 6:42 PM  

hye kak..
saya sudi jek kak..
nice too meet u ek

fItRiNa November 13, 2008 at 4:17 AM  

owh...

akk duk kuantan ek...
huhu...
t one day bley sy bertndg ke umah akk...
sy knal dgn k.seri...
k.seri duk bangi je...
sy knal k.seri pon frm my sis-- ahada
kakak sy yg da knal lame dgn k.seri...

akk keje? da kawen?

fItRiNa November 13, 2008 at 9:35 AM  

owh....
single mingle la nih....
huhu

skg sy blaja kt ukm...
penah je gi kuantan...
cume da lme da x jejak...

arianna adrizal November 13, 2008 at 11:38 PM  

lost n found ye. hehehe.
udah2 ler tu meng'lost'kan diri. hehe.

Salbie S November 14, 2008 at 12:21 AM  

zue-nak updatelah ni...sabarlah sikit heheh tak nyempat2 naik pangkat heheh juz joking ek?

Anne-bkn lost n found, tapi lost n tak found found gitu hukhukhuk ya dh jmpa diri sendiri, menyorok kat belakang pintu rumah zue n fitrina rupanya hahahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP