Tuesday, November 4, 2008

Dah Malam

Dah mlm lah...jam di saat ini menunjukkan ke pukul 11.26 malam.Badan dh rasa letih, tapi mata tak dpt nk lelap.Aku layan chatting.Syok juga ya chatting ni!.Aku ingat masa aku belajar kat kolej dulu, suka sangat berchatting.Asal takde pensyarah je satu kelas on internet, asal internet on je pensyarah takde hahaha cam biasa je dgr ayat tu kan Arianna kan kan???
Ada kebaikan juga chatting ni.YaLah...dpt kawan, dpt info, dpt petua, dpt jodoh pun ya jugak hehehe
Aku hanya layan saja, nak lebih-lebih aku tak berani, lagipun aku tak mudah percayakan org.Aku ni cerewet dan teliti orangnya.Jangan main2...jangan pandang belakang hahah
Aku layan chatting bila aku rasa macam dah muak nak membaca je atau idea tgh kering, aku mulalah rajin chatting.Bila menaip laju semacam hehehe
Yang suka layan chatting ni bila ada di antara chatters tu yang kepala gila-gila dan banyak pula petua atau info yang kita boleh dapat.Eh! betul ke ayat aku ni heheh layan jelah zaassss...
Yang menyakitkan hati pulak, bila kena kutuk, lepas tu siap cakap bahasa yang kurang menyenangkan.Hisy...panas betul aku.Mulalah angin aku naik 177%...eleh...sikit je tu kan???huhuhu
Apa-apapun, aku nasihatkan kalau nak berchatting boleh tapi hati-hati ya!.Salam

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP