Monday, November 3, 2008

Hari SelasaLah pulak...

Semlm Isnin hari ni Selasa.Kalau tak ada hari ni maka tak adaLah semalam kan?.Eh! betul ke ni?.hehehe apa-apa aje Lah.
Hari ni aku buat keje, nak siapkn keje semak kertas periksa budak sekolah.Bukan aku punya tapi tolong kakak aku je!.Aku nak siapkn hari ni jugak.Cadangnya nk siapkn smlm tapi hampeh, aku letih bangat dong.Apa yg aku letihkan sgt pun aku tak tahulah huhuhu
*Tertutup sudah pintu,pintu hatiku,yg prnh dibuka untuk hnya utkmu.kini kau pergi dr hidupkuKu harus relakan mu walau aku tak mahumu, berjuta warna pelangi di dlm ht, sejenak luluh bergeming(???aku tgk lirik, aku tak fhm mksudnya.Bila tgk kamus langsung tak ada makna, ada sesiapa tahu sila angkat tangan ya!hahaha ayat dr Indon sebab tu kita tak fhmkan???) menjauh pergi tak ada lg cahaya suci semuanya dah beranjak aku terdiam sepi,dengarlah matahariku suara tangisanku yang bersedih kerana panah menusuk jantungku.* seronoknya dgr lagu ni, nyanyian Agnes Monica yang cantik bangat tuh! hehehe aku cuba fahamkan maksudnya.Cuba dan cuba dan...biarlah aku sendiri yg tahu heheh Kalau lagu dr seberang suka sangatkan? kenapa( ikt suara mcm dlm iklan hahha) Ya Lah ikut citarasa masing-masing kan?
Apa-apapun manfaatkan setiap jam yg berlalu.Kerana waktu yg telah beranjak tak akan menoleh lagi.Ewah! akukah itu???. well u know me!hehehe
Aku doakan kepada semua agar berjaya di dunia dan di akhirat.

4 comments:

pharmy53 November 4, 2008 at 1:02 AM  

Assalamu alaikum,
Singgah bertandang di teratak sabil embaca seketika.
Terima kasih atas coretan yang membantu saya mencari lagu untuk berihat seketika.

Salbie S November 4, 2008 at 2:12 AM  

ya pak terima kasih kembali datang melawat ke rumah saya yg tak berapa nk siap ni.Coretan saya ok ke???hehehe

Salbie S November 4, 2008 at 2:28 AM  

Salam Pak lupa nak jawab tadi pak.
Saya tak pernah tgk muka Pak atau mendebgar nama di mana2...Pak selalu berkarya utk diri sendiri saja ke???
Puisi2 pak memang menarik.Pernah terbitkan buku ke pak???Apa-apapun teruskan usaha pak ya!

pharmy53 November 4, 2008 at 5:26 AM  

Senang sekali membaca coretan nak Salbie. Oh ya boleh beri tahu bapa tajuk buku nak Salbie yang dah terbit dan penerbitnya sekali. Kita nak gi kedai buku esok. Dah pencen nak buat apa kalau tak membaca..dan terus membaca disamping menulis sedikit-sedikit.
Bapa dah lama menulis, kebanyakan puisi tersiar di media tempatan dan antologi bersama.
Kumpulan Puisi persendirian bapak baru sahaja diterbitkan oleh DBP dengan tajuk BINGKAI WAKTU. Pelancaran di Sibu Sarawak beberapa hari lepas.
Terima kasih atas rangsangan. Semoga kesihatan mengizinkan bapak terus menulis.
Salam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP